اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
اموزش برنامه‌ریزی جانشینی
مسیر آموزشی

اموزش برنامه‌ریزی جانشینی

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:AIHR TEAM0
  • زمان:2 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای پویای کسب‌وکارهای امروزی، حفظ استعدادهای کلیدی برای موفقیت سازمان‌ها حیاتی است. برنامه‌ریزی جانشینی، رویکردی موثر و پیشگیرانه برای تقویت و آینده‌نگری نیروی کار است. در این دوره، شما با مراحل مختلف فرآیند برنامه‌ریزی جانشینی آشنا خواهید شد، از جمله نقشه استعدادها، بررسی استعدادها، ایجاد مسیرهای جانشینی و تقسیم‌بندی استعدادهای بالقوه رهبری به گروه‌های توسعه مختلف. با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود تا با ایجاد یک نقشه مهارت‌محور، اصول و معیارهای کلیدی برنامه‌ریزی جانشینی را درک کنید. همچنین، اهمیت استخرهای استعداد رهبری و نحوه تقسیم‌بندی آن‌ها را خواهید آموخت. در نهایت، با ساخت یک چارچوب شایستگی رهبری تاثیرگذار، توانایی خود را در شناسایی و توسعه رهبران آینده سازمان افزایش خواهید داد.
دوره اموزش برنامه‌ریزی جانشینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AIHR TEAM مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اموزش برنامه‌ریزی جانشینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی