اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرهنگ سازمانی
مسیر آموزشی

آموزش فرهنگ سازمانی

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:AIHR TEAM0
  • زمان:2 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آنلاین، شما یاد خواهید گرفت که چگونه فرهنگی را ایجاد کنید که با چشم‌انداز، مأموریت و ارزش‌های اصلی کسب‌وکار شما همسو باشد. شما قادر خواهید بود انواع مختلف فرهنگ‌ها را شناسایی کرده و عوامل مورد نیاز برای طراحی یک فرهنگ مناسب را در نظر بگیرید. این دوره به شما مهارت‌های لازم برای اجرای فرآیند طراحی فرهنگ و رهبری یک ابتکار تغییر فرهنگ را می‌آموزد. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک فرهنگ سازمانی ایجاد و حفظ کنید که به کسب‌وکار شما کمک کند تا به اهداف استراتژیک خود دست یابد. همچنین نحوه اجرای موفقیت‌آمیز تغییر فرهنگ را فرا خواهید گرفت و نقش رهبران خود را با فرهنگ فعلی یا مورد نظر سازمانتان هماهنگ خواهید کرد. علاوه بر این، عوامل مختلفی که بر فرآیند مدیریت بین‌فرهنگی تأثیر می‌گذارند را بررسی خواهید کرد تا بتوانید در محیط‌های متنوع و چندفرهنگی بهتر عمل کنید.
دوره آموزش فرهنگ سازمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AIHR TEAM مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرهنگ سازمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی