اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت و تحت‌تاثیر قرار دادن تیم آنلاین خود
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت و تحت‌تاثیر قرار دادن تیم آنلاین خود

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Hassan Osman0
  • زمان:3 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تیم‌های از راه دور آینده کار هستند. یادگیری نحوه مدیریت افرادی که به صورت حضوری نمی‌بینید، مهارتی مهم است که صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید، به آن نیاز دارید. همه‌گیری ویروس کرونا (COVID-19) نیاز به مدیریت افرادی که از خانه کار می‌کنند را تسریع کرده است، زیرا کار از راه دور به یک هنجار تبدیل شده است. با دوره "چگونه تیم آنلاین خود را مدیریت و نفوذ کنید"، شما اسرار روان‌شناختی ترغیب و ارتباطات را خواهید آموخت که اعضای تیم آنلاین شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا کارهایی که نیاز دارید را انجام دهند. این دوره همچنین به شما کمک می‌کند سطح اعتماد و پاسخگویی میان اعضای تیم خود را افزایش دهید و در عین حال زمان خود را در جلسات ناامیدکننده، ابزارهای فناوری بی‌فایده و ایمیل‌های رفت و برگشتی کاهش دهید. در پایان هر جلسه دوره، مراحل خاص و قابل اجرایی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید بلافاصله آنها را اجرا کنید.
دوره آموزش مدیریت و تحت‌تاثیر قرار دادن تیم آنلاین خود دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Hassan Osman مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت و تحت‌تاثیر قرار دادن تیم آنلاین خود را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی