اطلاعات دوره
آموزش حقوق کار
مسیر آموزشی

آموزش حقوق کار

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش حقوق کار: کارگران از جمله اقشار زحمت‌کش و البته آسیب‌پذیر جامعه هستند که در سالیان گذشته و همزمان با وخامت وضع اقتصادی کشور، روز به روز در وضعیت معیشتی سخت‌تری قرار گرفته‌اند. در مقابل، اگرچه کارفرمایان طرف قوی‌تر روابط کار هستند، اما در سال‌های گذشته با معضلات مهمی از جمله تنگناهای سیاسی و اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و به شدت تحت تاثیر فشارهای مزبور، صدمه دیده‌اند. علاوه بر چالش‌های همیشگی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که کارگر و کارفرما را تحت فشار قرار می‌دهد، از روزهای پایانی سال ۱۳۹۸، پاندمی کرونا نیز مزید بر علت شده و شرایط کار را برای هر دو طرف بغرنج‌تر از پیش نمود. در دنیا به قانون کار به عنوان یک قانون مهم، آمره، الزام‌آور و حمایتی نگاه شده و با استفاده از آن، روابط کارگر و کارفرما بطور تحکم‌آمیزی تنظیم می‌شود. قانون کار از جمله قانون‌هایی است که به آن آمره و حمایتی گفته می‌شود؛ بدین معنی که اولا در راستای حمایت از یک قشر ضعیف به تصویب رسیده و ثانیا، مقرراتی دارد که حتی طرفین با توافق یکدیگر نمی‌توانند از آن کوتاه بیایند. یکی از دلایل اهمیت آموزش قانون کار این است که حتی اگر قراردادی بین طرفین امضا نشده و یا نام و قالب قرارداد، متفاوت از قرارداد کار تنظیم شده باشد، باز هم تحت سیطره‌ی قانون کار قرار می‌گیرد. از جمله دلایل دیگری که قانون کار را مهم‌تر از بسیاری قوانین دیگر می‌کند، تعریف گسترده‌ی کارگر و روابط تحت شمول کار است. باید توجه داشته باشیم که از نگاه قانون کار، فقط به افرادی که کار یدی می‌کنند کارگر گفته نمی‌شود، بلکه هر کسی که در ازای مزد برای دیگری هر کاری (اعم از کار یدی یا فکری) انجام می‌‌دهد کارگر محسوب شده و مشمول قانون کار می‌گردد. همانطور که مشخص است، با این تعریف حتی مهندسین نرم‌افزاری که در ازای مزد برای کارفرما اقدام به برنامه‌نویسی می‌کنند، طراحان گرافیک، ماموران خرید، مدیران عامل شرکت‌ها و غیره نیز کارگر محسوب شده و تحت شمول قانون کار قرار می‌گیرند. در دوره آموزش حقوق کار بیشتر با مفاهیم و اصول این کار آشنا می‌شوید. بیشتر بدانید
دوره آموزش حقوق کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید نجات زادگان، ستاره ایوبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدیه

بسيار دوره مختصر و كاربردي بود. براى شخص من خيلى از ابهامات در خصوص قوانين كار برطرف شد

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی و کاربردی

سید محمد

مباحث مختصر و مفید بود. در صورت امکان خیلی خوب میشه برای علاقه مندان یه دوره پلاس و کاملتر هم ارائه کنید. ممنون

کاربر مکتب‌خونه

خیلی جامع و تفکیک شده و خلاصه بود◇♡ ممنون از اساتید و ممنون از مکتب خونه

امیررضا

برای آشنایی دوره خوبی هست ولی بهتر است مطالب به صورت جامع تر و منسجم تر در قالب یک دوره پلاس یا تخصص ارایه شود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی