اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Asp.net MVC Core جهت ورود به بازار کار
مسیر آموزشی

آموزش Asp.net MVC Core جهت ورود به بازار کار

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:رحیم لطفی4.4
  • زمان:13 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ASP.NET Core MVC یک فریم‌ورک توسعه برنامه وب است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی و عرضه شده است. در واقع، می‌توان گفت یک چارچوب برای ساخت برنامه‌های وب و API با استفاده از الگوی طراحی Model-View-Controller است. از ASP.NET Core MVC برای ساخت سایت‌هایی با امنیت بالا استفاده می‌شود که متن‌باز بوده و یکی از جدیدترین فریم‌ورک‌های ساخت سیستم‌های وب است. در این دوره کاربردی قصد داریم با ایجاد یک پروژه جدید ASP.NET Core 3.1 MVC در ویژوال استودیو آموزش خود را شروع کنیم. ابتدا یک توضیحات کلی در مورد نحوه نصب و قابلیت‌های این فریم‌ورک می‌دهیم. در این دوره از بهترین تکنیک‌های کدنویسی و ریفکتور استفاده می‌کنیم که حاصل تجربه سال‌ها برنامه‌نویسی است. این یکی از حرفه‌ای‌ترین و کامل‌ترین دوره‌های آموزش ASP.NET Core در بستر وب است که در ۱۴ ساعت به آموزش طراحی سایت با ASP.NET Core 3.1.5 پرداخته و به صورت پیشرفته شما را برای ورود به بازار کار طراحی برنامه‌های تحت وب آماده می‌کند. آنچه در آموزش ASP.NET Core 3.1 MVC جهت ورود به بازار کار خواهید آموخت: ایجاد ساختار کلی پروژه Core آشنایی با فایل‌های Startup و AppSettings ایجاد کنترلر و اکشن نحوه ارسال دیتا از ویو به کنترلر ایجاد anchor tagها و جابجایی بین ویوها و ارسال دیتا بین ویوهای پروژه افزونه Resharper ارسال اطلاعات از کنترلر به ویو ویومدل‌های تودرتو ارسال چندین ویومدل همزمان نوشتن سمپل‌های کاربردی ریفکتور کردن کدهای نوشته شده بخش‌هایی از صفحات مشترک در وب‌سایت View Component Session Cookies پردازش موازی و دستورات Async و await فیچرهای پردازش موازی برای آزادسازی منابع نوشتن یک میدل‌ویر آزمایشی آپلود فایل در دات‌نت‌کور ریفکتور کردن و بهینه‌سازی کدهای آپلود فایل AutoMapper اضافه کردن ef core به پروژه Unit Of Work استفاده از الگوی ریپازیتوری در ef core جلوگیری از تکرار کد قرار دادن فیلترها بر سر راه درخواست‌های ارسالی به وب‌سایت خواندن داده از فایل کانفیگ و آشنایی با فایل appsettings.json کنترل سطح دسترسی کاربران برای کنترلرها و اکشن‌ها خصوصی‌سازی اکشن‌ها و ایجاد کلاس‌ها یا توابع جنریک آشنایی با نحوه تزریق وابستگی‌ها آموزش برنامه‌نویسی وب‌سوکت در ASP.NET Core (C#)
دوره آموزش Asp.net MVC Core جهت ورود به بازار کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Asp.net MVC Core جهت ورود به بازار کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی