اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیشرفته برنامه‌نویسی بلاکچین (کار با Dapp، توکن‌ها وNFTها)
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته برنامه‌نویسی بلاکچین (کار با Dapp، توکن‌ها وNFTها)

4,498,998 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 4,498,998 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فناوری اتریوم و بلاکچین یکی از جدیدترین و پردرآمدترین تکنولوژی‌ها در سال‌های اخیر است. شرکت‌ها نمی‌توانند توسعه‌دهندگانی را استخدام کنند که فناوری‌ بلاکچین را به دقت بشناسند، و همچنین تعداد کمی از منابع منتشر شده است که به شما کمک می‌کند، واقعاً بفهمید چگونه می‌توان بر روی شبکه بلاکچین یک اپلیکیشن طراحی کرد. برنامه‌نویس بلاکچین به سه صورت می تواند مشغول به کار شود: استخدام در شرکت‌های داخلی با حقوق و مزایای چندین برابر یک برنامه‌نویس وب یا موبایل. همکاری با پروژه‌های بلاکچین خارجی به صورت دورکاری و کسب درآمد دلاری. طراحی و پیاده‌سازی پروژه شخصی به صورت استارت‌آپ و کسب درآمد در فضای اینترنت. در این دوره ما به‌صورت پروژه محور نحوه ساخت و توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapp) را به شما آموزش می‌دهیم. مفاهیم مربوط به توکن‌ها و NFTها به صورت کامل بازگو شده و چندین پروژه بر اساس همین مفاهیم پیاده‌سازی و اجرا می‌شود. تمامی پروژه‌ها به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده و پیاده‌سازی می‌شوند. دانشجو به راحتی می‌تواند با این پروژه‌ها و مفاهیم مربوط به بلاک‌چین به‌راحتی ارتباط برقرار کند و مباحث لازم را یاد بگیرد. پروژه نهایی این دوره، پیاده‌سازی یک سیستم بانک غیرمتمرکز با امکانات Stake کردن توکن اصلی و Reward توکن فرعی خواهد بود. این پروژه شامل دو توکن بوده و در شرایط خاص به کاربران توکن اول را Airdrop می‌کند. در این پروژه از کتابخانه‌های جاوا اسکریپتی Mocha و Chai استفاده شده است که دو ابزار بسیار مهم برای تست پروژه‌های بلاک‌چینی محسوب می‌شود. پروژه به‌صورت کاملاً حرفه‌ای پیاده‌سازی شده و دانشجویان دوره می‌توانند از آن به‌عنوان نمونه کار خود برای استخدام در شرکت‌های معتبر استفاده کنند.
دوره آموزش پیشرفته برنامه‌نویسی بلاکچین (کار با Dapp، توکن‌ها وNFTها) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مازیار کاظمی شهابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 4,498,998 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته برنامه‌نویسی بلاکچین (کار با Dapp، توکن‌ها وNFTها) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی