اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد محیط برای شکوفایی استعداد
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد محیط برای شکوفایی استعداد

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جذب، مشارکت و توسعه استعدادهای مناسب، رکن اصلی یک برنامه موفق مدیریت استعداد است. دوره "ایجاد محیطی برای شکوفایی استعداد" به شما راهکارهای عملی برای ایجاد تجربه‌ای مثبت برای کارکنان در کل چرخه عمر شغلی‌شان ارائه می‌دهد. این دوره با آموزش ابزارهای کاربردی برای ساخت یک برند کارفرمایی و ارزش پیشنهادی کارفرما (EVP) آغاز می‌شود که از استراتژی‌های تامین استعداد شما پشتیبانی می‌کند. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با بزرگترین تهدید برای تداوم کسب و کار یعنی خطر خروج کارکنان کلیدی (flight risk) مقابله کنید و از طریق مدیریت مسیر شغلی و تحرک استعداد، انگیزه و وفاداری بلندمدت کارکنان کلیدی خود را حفظ نمایید. با شرکت در این دوره، مهارت‌های زیر را کسب خواهید کرد: ایجاد یک تجربه مثبت در طول چرخه عمر شغلی کارکنان شناسایی و به حداقل رساندن خطر خروج کارکنان کلیدی برای حفظ استعدادهای حیاتی تبدیل برند کارفرمایی و ارزش پیشنهادی کارفرما به یک مزیت رقابتی تسلط بر شیوه‌های مدرن تحرک استعداد برای جلب مشارکت و حفظ کارکنان
دوره آموزش ایجاد محیط برای شکوفایی استعداد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dr. Marna van der Merwe مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد محیط برای شکوفایی استعداد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی