اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت اسلاید سخنرانی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اسلاید سخنرانی

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وقتی به شما گفته می‌شود که آماده یک ارائه شوید، قطعاً یکی از عناصر اصلی آن در ذهن شما، اسلایدهای مناسب خواهد بود. اما متأسفانه اکثر افراد ساخت اسلاید را به آخرین لحظه موکول می‌کنند و فقط به‌عنوان انجام‌وظیفه تعدادی اسلاید نامناسب آماده می‌کنند. احتمالاً شما هم ارائه‌های این چنینی کم ندیده‌اید. اسلایدهایی پر از متن که باعث گیج شدن در زمان ارائه می‌شود و مخاطب باید بین گوش‌دادن به فرد ارائه‌دهنده و خواندن متن اسلاید یکی را انتخاب کند. یا برعکس اسلایدهایی متشکل از یکسری تصویر بدون هیچ کلیدواژه و توضیحی که بعد از زمان ارائه و در غیاب ارائه‌دهنده، هیچ ارزش محتوایی نخواهد داشت. تمامی این اتفاقات ناشی از تصور اشتباه نسبت به اسلایدسازی و عدم آگاهی از اهمیت این مسئله نشئت می‌گیرد. طراحی اسلایدهای خوب توجه مخاطب را جلب کرده و درک مطالب را آسان‌تر می‌کنند، همچنین به ساختاردهی ارائه و تقویت پیام اصلی کمک می‌کند. این امر باعث می‌شود ارائه شما حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر باشد. در دوره اسلایدسازی می‌آموزیم که: 1. چرا اسلاید داریم؟با فلسفه وجود اسلاید آشنا می‌شویم و تحقيق علمی پشت این فلسفه را بررسی می‌کنیم. 2. اسلاید استاندارد چطور اسلایدی است؟یاد می‌گیریم که یک اسلاید خوب چه ویژگی‌هایی دارد و در چه قالب‌هایی می‌توان آن را ارائه کرد. 3. نکات حرفه‌ای طراحی اسلاید چیست؟تا اینجا فقط نکات عمومی ذکر شد، اما در گام سوم نکاتی آموزش داده می‌شود که غالبا از جنس تجربه هستند و کمتر جایی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. 4. طراحی سخنرانی:در این دوره پا را فراتر گذاشتیم و فقط به طراحی اسلاید بسنده نکردیم بلکه قرار است طراحی یک سخنرانی حرفه‌ای در سطح جهانی را هم آموزش دهیم. لازم به ذکر است که این دوره پیش نیاز خاصی ندارد و شما مطالب را از سطح صفر یاد می‌گیرید و در انتهای دوره به همراهی استاد، اسلایدهای یک سخنرانی را می‌سازید. امید داریم بعد از گذراندن این دوره در طراحی اسلایدهای سطح بالا مهارت کسب کرده و پس از ارائه‌تان، سبب بالا رفتن توقع مخاطبین از استانداردهای اسلاید مناسب ارائه شوید.
دوره آموزش ساخت اسلاید سخنرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شایان خسروی‌نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اسلاید سخنرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی