اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بهره‌گیری از قدرت داده‌ها با Power BI
مسیر آموزشی

آموزش بهره‌گیری از قدرت داده‌ها با Power BI

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Microsoft0
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره بهره‌گیری از قدرت داده‌ها با Power BI،به  شما می‌آموزد که چگونه از ابزار Power BI برای تحلیل داده‌ها استفاده کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا فرآیند تحلیل داده‌ها را درک کنید و نقش مهم داده‌ها را در تصمیم‌گیری‌های تجاری بشناسید. همچنین با اجزای مختلف Power BI و چگونگی استفاده مؤثر از آن‌ها در کسب‌وکارها آشنا می‌شوید. این دوره علاوه بر توضیح تئوری‌های مرتبط، شامل تمرین‌های عملی نیز می‌باشد که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های خود را در دنیای واقعی به کار ببرید. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده‌ها را تولید کنید، آن‌ها را به شیوه‌های مختلف تحلیل کنید و نتایج را در قالب‌های بصری و گزارش‌های قابل فهم ارائه دهید. علاوه بر این، مباحثی همچون مدیریت سهامداران، مدیریت داده‌های ناقص و استفاده از تکنیک‌های مختلف برای پاکسازی و تحلیل داده‌ها نیز پوشش داده می‌شود.
دوره آموزش بهره‌گیری از قدرت داده‌ها با Power BI دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Microsoft مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهره‌گیری از قدرت داده‌ها با Power BI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی