اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آماده‌سازی داده‌ها برای تحلیل با استفاده از مایکروسافت اکسل
مسیر آموزشی

آموزش آماده‌سازی داده‌ها برای تحلیل با استفاده از مایکروسافت اکسل

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Microsoft0
  • زمان:2 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش آماده‌سازی داده‌ها برای تحلیل با استفاده از مایکروسافت اکسل، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از اکسل در سناریوهای تجاری برای تحلیل داده‌ها استفاده کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از فرمول‌ها و توابع برای تحلیل داده‌ها بهره ببرید. به طور خاص، این دوره به شما کمک خواهد کرد تا دانش و مهارت‌های لازم برای آماده‌سازی داده‌ها برای تحلیل با استفاده از مایکروسافت اکسل را کسب کنید و یک گام به سمت تحلیل‌گر مایکروسافت پاور بی‌آی شدن نزدیک‌تر شوید. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود: داده‌ها را در مایکروسافت اکسل ایجاد کرده و برای تحلیل آماده کنید. از فرمول‌ها و توابع رایج در یک برگه کاری استفاده کنید. داده‌های اکسل را برای تحلیل در پاور بی‌آی با استفاده از توابع آماده کنید. 
دوره آموزش آماده‌سازی داده‌ها برای تحلیل با استفاده از مایکروسافت اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Microsoft مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آماده‌سازی داده‌ها برای تحلیل با استفاده از مایکروسافت اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی