اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارتباط با اعتماد به نفس برای درون‌گرایان
مسیر آموزشی

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس برای درون‌گرایان

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:TJ Guttormsen0
  • زمان:1 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به عنوان یک فرد درونگرا بر اضطراب های اجتماعی خود غلبه کنید و یاد بگیرید که چگونه در زندگی حرفه ای و شخصی خود با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنید. افراد درونگرا در ارتباطات و معاشرت با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. در این دوره، TJ Guttormsen، کوچ ارتباطات، بینش‌ ها و استراتژی‌ های عملی را ارائه می‌ دهد که به درون‌ گراها کمک می‌ کند تا توانایی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس را در هر موقعیتی از زندگی شخصی یا حرفه‌ ای خود توسعه دهند. بیاموزید که چگونه بر ترس ها و نگرانی های اجتماعی غلبه کنید، اعتماد به نفس خود را از درون ایجاد کنید و انرژی خود را برای زندگی اجتماعی به حداکثر برسانید. TJ به شما نشان می‌ دهد که برای ایجاد اعتماد به نفس از طریق صدا، لحن و زبان بدن و راحت‌ تر صحبت کردن، صرف نظر از اینکه چه چیزی در خطر است، چه چیزی لازم است. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود که در گروه ها صحبت کنید، با چالش های رایج مانند قطع صحبت روبرو شوید، و مکالمات معناداری را تقریباً با هر کسی شروع کنید و ادامه دهید.
دوره آموزش ارتباط با اعتماد به نفس برای درون‌گرایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط TJ Guttormsen مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتباط با اعتماد به نفس برای درون‌گرایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی