اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماشین های الکتریکی 1
مسیر آموزشی

آموزش ماشین های الکتریکی 1

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه ماشین‌های الکتریکی نقش مهمی را بر عهده دارند. می‌توان گفت که بدون وجود ماشین‌های الکتریکی زندگی انسان‌ها با مشکل روبرو خواهد شد. منظور از ماشین الکتریکی ماشینی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی و یا انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. باتوجه‌به گسترده بودن بحث ماشین‌های الکتریکی، این درس را در دانشگاه به چهار بخش ماشین‌های الکتریکی 1، 2، 3 و ماشین‌های الکتریکی مخصوص تقسیم‌بندی می‌شود. در این دوره آموزش ماشین‌های الکتریکی 1 را داریم. این درس دارای اهمیت آموزشی بالایی در دانشگاه، آزمون ارشد و استخدامی است. در این دوره به تحلیل مدارهای مغناطیسی و مدل‌سازی مغناطیسی انواع ماشین الکتریکی پرداخته و سپس به مبحث تبدیل انرژی الکترومکانیکی خواهیم پرداخت. ساختمان ماشین‌های DC را بیان کرده و موتورها و ژنراتورهای DC را به‌صورت کاملاً مفهومی آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش ماشین های الکتریکی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین های الکتریکی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی