اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زندگی با ADHD
مسیر آموزشی

آموزش زندگی با ADHD

429,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 429,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Martin Debbané0
  • زمان:8 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ADHD چیست و چالش‌های مرتبط با آن کدامند؟ چه شما فردی باشید که تحت تأثیر ADHD قرار دارد، چه یکی از اعضای خانواده یا یک حرفه‌ای، این دوره آنلاین (MOOC) به شما درک کاملی از ADHD ارائه خواهد داد. این دوره به شما امکان می‌دهد با توسعه یک استراتژی پیچیده که ابعاد روانشناختی، درمان‌های نوروبیولوژیکی و مداخلات محیطی را ترکیب می‌کند، به چالش‌های خاص ADHD پاسخ دهید. از آنجا که در دو سوم موارد این اختلال نسبتاً پایدار است، هرچند ممکن است در طول زندگی فرد نوسان داشته باشد، این دوره کلیدهایی برای درک چگونگی زندگی با ADHD در طول زمان ارائه می‌دهد. از طریق ارائه‌های متخصصان در این زمینه، فعالیت‌ها و منابع مختلف مانند خواندنی‌ها و ویدئوها، شما با موارد زیر آشنا خواهید شد: ارزیابی علائم ADHD جزئیات تشخیص ADHD، همچنین تشخیص‌های افتراقی و همزمانی‌های آن بیولوژیکی (از جمله دارویی)، روانشناختی و محیطی برای ADHD این دوره آنلاین برای نوجوانان و بزرگسالانی که تحت تأثیر ADHD قرار دارند و همچنین خانواده‌های آنها طراحی شده است. همچنین برای حرفه‌ای‌های علاقه‌مند به ADHD و دانشجویان پزشکی و روانشناسی که مایل به یادگیری بیشتر درباره ADHD هستند، پیشنهاد شده است.
دوره آموزش زندگی با ADHD دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Martin Debbané مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 429,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زندگی با ADHD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی