اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بهبود تجربه کارمندان
مسیر آموزشی

آموزش بهبود تجربه کارمندان

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Ben Whitter0
  • زمان:2 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه منابع انسانی بیش از هر زمان دیگری بر مفاهیم انسانی متمرکز است. تجربه کارمندان(EX) به عنوان یک عنصر حیاتی برای موفقیت هر کسب و کاری شناخته می‌شود. در این دوره، با نقشه‌برداری از سفر یک کارمند، گام نخست در درک تجربه کارمندان را برخواهید داشت. با شرکت در دوره آموزش بهبود تجربه کارمندان، می‌توانید: به یک متخصص برجسته در زمینه تجربه کارمندان تبدیل شوید. به سازمان خود در ایجاد یک محیط کاری مثبت و جذاب که در آن کارمندان متعهد، خلاق و کارآمد باشند، کمک کنید. به طور قابل توجهی نرخ تعهد و حفظ کارکنان را افزایش دهید. به ارتقای برند کارفرمایی سازمان خود کمک کنید. نقش مهمی در موفقیت کلی کسب و کار خود ایفا کنید. دوره Employee Experience برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای همه متخصصان منابع انسانی که به دنبال ارتقای تجربه کارمندان در سازمان خود هستند، مناسب است. این دوره به طور خاص برای مدیران منابع انسانی، متخصصان تجربه کارمندان، و سایر متخصصان منابع انسانی که در زمینه‌های مختلف مانند استخدام، توسعه و آموزش، جبران خسارت و مزایا، و روابط کار فعالیت می‌کنند، مفید خواهد بود.  
دوره آموزش بهبود تجربه کارمندان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Ben Whitter مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهبود تجربه کارمندان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی