اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع پایتون
مسیر آموزشی

آموزش جامع پایتون

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سعید اکبری0
  • زمان:5 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش جامع فینال پایتون، یک دوره بی نظیر جهت آشنایی و تقویت برنامه نویسی در زبان پایتون است. با گسترش روز افزون استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون، تصمیم گرفتم تا دوره‌ای تقریبا کامل که بتواند شما را با حداکثر مطالب برنامه نویسی پایتون آشنا نماید تهیه نمایم. امیدوارم که مفید واقع گردد. مطالب دوره: چرا باید پایتون یاد بگیریم؟ نصب پایتون و انواع محیط های کار با پایتون شروع برنامه نویسی با پایتون متغیر ها در پایتون انواع داده ها و ساختارها در پایتون شرط در پایتون حلقه ها در پایتون توابع در پایتون ماژول ها مدیریت خطا شی گرایی در پایتون فایل ها در پایتون کتابخانه Numpy کتابخانه Pandas کتابخانه MatplotLib محیط مجازی
دوره آموزش جامع پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی