اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
برنامه‌نویسی جاوا: ساخت یک سیستم توصیه‌گر
مسیر آموزشی

برنامه‌نویسی جاوا: ساخت یک سیستم توصیه‌گر

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Hilton0
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که نتفلیکس چگونه تصمیم می‌گیرد که چه فیلم‌هایی را به شما توصیه کند؟ یا آمازون چگونه کتاب‌ها را پیشنهاد می‌دهد؟ ما می‌توانیم با ساخت یک سیستم توصیه‌گر ساده خودمان، به نحوه کارکرد آن‌ها پی ببریم! در این پروژه نهایی، شما مهارت‌های حل مسئله و برنامه‌نویسی جاوای خود را با ایجاد سیستم‌های توصیه‌گر به نمایش خواهید گذاشت. شما با داده‌های مربوط به فیلم‌ها، شامل امتیازها، کار خواهید کرد، اما اصول مورد استفاده به راحتی قابل تطبیق با کتاب‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر است. شما برنامه‌ای خواهید نوشت که به سوالات مربوط به داده‌ها پاسخ دهد، از جمله اینکه کدام موارد باید بر اساس امتیازات کاربران به آن‌ها توصیه شود. با داشتن فایل‌های ورودی شامل امتیازهای کاربران و عناوین فیلم‌ها، شما قادر خواهید بود: داده‌ها را به لیست‌ها و نقشه‌ها بخوانید و تجزیه کنید؛ امتیازات متوسط را محاسبه کنید؛ محاسبه کنید که یک کاربر خاص چقدر به کاربر دیگر بر اساس امتیازات مشابه است؛ و فیلم‌ها را بر اساس امتیازات به یک کاربر خاص توصیه کنید. فیلم‌های توصیه‌شده برای یک کاربر خاص در یک صفحه وب.
دوره برنامه‌نویسی جاوا: ساخت یک سیستم توصیه‌گر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Hilton مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه‌نویسی جاوا: ساخت یک سیستم توصیه‌گر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی