اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمات هک اخلاقی
مسیر آموزشی

آموزش مقدمات هک اخلاقی

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Aldin Omerdic0
  • زمان:8 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای امروز، امنیت سایبری به یک دغدغه‌ی روزافزون تبدیل شده است. هکرها، افراد سودجو و مخربی هستند که از دانش و مهارت خود برای نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری و سرقت اطلاعات استفاده می‌کنند. در مقابل، هکرهای اخلاقی از تخصص خود برای شناسایی و رفع نقاط ضعف امنیتی و در نهایت، ارتقای امنیت سیستم‌ها استفاده می‌کنند. این دوره آموزشی مقدماتی برای علاقه‌مندان به هک اخلاقی طراحی شده است. در این دوره، با مبانی هک اخلاقی، اصطلاحات پایه، ابزارها و روش‌های مورد استفاده هکرهای اخلاقی برای یافتن و رفع آسیب‌پذیری‌ها آشنا خواهید شد. موضوعات تحت پوشش در این دوره: پیش‌نیازهای دوره: در این بخش، به دانش و مهارت‌های پایه ای که برای شروع این دوره لازم است، اشاره می‌شود. اصطلاحات پایه هک اخلاقی: با اصطلاحات و واژگان کلیدی در دنیای هک اخلاقی آشنا خواهید شد. ایجاد محیط هک اخلاقی: نحوه‌ی راه اندازی و پیکربندی یک محیط مجازی برای تمرین هک اخلاقی را فرا خواهید گرفت. کار با ترمینال لینوکس: با دستورات پایه ای لینوکس که برای هکرهای اخلاقی ضروری هستند، آشنا خواهید شد. شبکه Tor و ناشناس بودن آنلاین: نحوه‌ی استفاده از شبکه Tor برای پنهان کردن هویت خود در هنگام فعالیت آنلاین را خواهید آموخت. ProxyChains و سرورهای پروکسی: با ProxyChains و نحوه‌ی استفاده از آن برای پنهان کردن آدرس IP خود آشنا خواهید شد. شبکه اختصاصی مجازی (VPN) و ناشناس بودن: نحوه‌ی استفاده از VPN برای رمزگذاری ترافیک اینترنت و حفظ حریم خصوصی خود را خواهید آموخت. مک‌چنجر چیست؟ و چگونه با آن آدرس مک را تغییر دهیم؟: با مک‌چنجر و نحوه‌ی استفاده از آن برای تغییر آدرس MAC خود آشنا خواهید شد. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ علاقه‌مندان به امنیت سایبری و هک اخلاقی افرادی که می‌خواهند در زمینه ی امنیت اطلاعات فعالیت کنند متخصصان IT که می‌خواهند دانش خود را در زمینه ی هک اخلاقی ارتقا دهند هر کسی که می‌خواهد در مورد خطرات امنیتی آنلاین و نحوه‌ی محافظت از خود در برابر آنها آگاه شود
دوره آموزش مقدمات هک اخلاقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Aldin Omerdic مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمات هک اخلاقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی