اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فوق تخصصی UI در فلاتر
مسیر آموزشی

آموزش فوق تخصصی UI در فلاتر

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد سنچولی0
  • زمان:19 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فلاتر یک فریمورک بسیار محبوب و قدرتمند که با زبان‌دارت توسعه داده شده است نسخه اولیه آن در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت گوگل منتشر شد. یک ابزار افسانه‌ای برای کدنویسی در پلتفرم‌های اندروید، ios، وب‌سایت، ویندوز، مک و حتی تلویزیون‌های هوشمند اون هم تنها و تنها با یکبار کدنویسیدر دوره متخصص ui در فلاتر به‌صورت عملی و پروژه محور وارد فاز یادگیری و توسعه اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها در ۴ پروژه کاربردی و حرفه‌ای خواهید شدسعی شده مفاهیم مفید و پرداخت نشده فلاتر را در این ۴ فصل به‌صورت متوازن و متعادل به شما علاقه‌مندان به فلاتر آموزش دهیم تا هر فصل دارای وزن و ارزش یادگیری یکسانی باشند و زمینه تبدیل شما به یک توسعه‌دهنده ارشد فلاتر و همچنین ورود به بازار کار را به‌سادگی فراهم کند هدف دوره متخصص ui در فلاتر؟  این دوره جامع و فوق پیشرفته فلاتر با استانداردترین روش‌های تدریس و به‌صورت کاملاً پروژه محور و عملی به شما کمک می‌کند تا مراحل صفر تا صد پیاده‌سازی اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت حرفه‌ای با پیچیده‌ترین رابط کاربری‌ها رو فرا گیرید. آموزش ویجت‌های ناشناخته اما کاربردی ریسپانسیو کردن ویجت‌ها و استفاده هم‌زمان در اپ و وب‌سایت، رابط کاربری‌های کاربرپسند، استفاده از بسیاری از انیمیشن‌ها، پکیج‌های جدید و کارآمد و بسیاری از مفاهیم دیگر مواردی هستند شما در پایان این دوره به آن‌ها مسلط خواهید شد پس در این سفر به سرزمین عجایب فلاتر همراه ما باشید  دوره متخصص ui در فلاتر مناسب چه کسانی است؟ دوره آموزش رابط کاربری (UI) در فلاتر مناسب آن دسته از توسعه دهندگانی است که می‌خواهند:  توسعه‌دهندگان فلاتری که قصد تقویت مهارت‌های طراحی واسط کاربری خود را دارند؛  توسعه‌دهندگان فلاتری که تصمیم دارند ویجت‌های پایه و پیشرفته فلاتر فراگیرند؛  برنامه‌نویسانی که تصمیم دارند با یک بار کدنویسی در سه پلتفرم به‌صورت نیتیو خروجی بگیرند؛  توسعه‌دهندگان وب و اندروید که قصد مهاجرت از هر فریمورک و زبانی به سمت فلاتر را دارند.  برنامه‌نویسان فلاتری که قصد دارند در کمترین زمان تبدیل به یک توسعه‌دهنده ارشد وب و موبایل شوند. سرفصل‌های دوره متخصص ui در فلاتر چیست؟ دوره متخصص ui در فلاتر شامل ۶ فصل آموزشی است در فصل اول به مقدمات و معرفی دوره و پروژه‌ها می‌پردازیم در فصل دوم اپلیکیشن fitboss که یک اپلیکیشن بدن‌سازی در خانه باشد را شروع می‌کنیم در فصل سوم می‌پردازیم به توسعه وب‌سایت و یک وب‌سایت مشابه وب‌سایت spotify می‌پردازیم، در فصل چهارم و در آخر در فصل پنجم وب‌سایت کدنویسی شده در فصل چهارم را ریسپانسیو کرده و به‌صورت اپلیکیشن خروجی می‌گیریم و از مقادیری که در وب‌سایت ساختیم در اپلیکیشن هم اجرا می‌گیریم و بعد از ریسپانسیو کردن اپ و وب‌سایت به توسعه اپلیکیشن PrimeVideo می‌پردازیم.
دوره آموزش فوق تخصصی UI در فلاتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد سنچولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فوق تخصصی UI در فلاتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی