اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش داستان‌سرایی برای رهبران
مسیر آموزشی

آموزش داستان‌سرایی برای رهبران

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Todd Dewett0
  • زمان:46 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از سخت‌ترین وظایف برای یک رهبر، ایجاد ارتباط مؤثر با زیر دستان است. شما می‌توانید باهوش، مهربان و مورداحترام باشید، اما جایگاه بالاتر شما به‌عنوان رهبر می‌تواند برقراری گفتگوی دوطرفه و صادقانه را دشوار کند. اگر می‌خواهید قابل‌دسترس‌تر، مرتبط‌تر و انسانی‌تر به نظر برسید، بهترین راه برای رسیدن به این هدف یادگیری مهارت‌های داستان‌گویی است. در این دوره، تاد دوت توضیح می‌دهد که چگونه یک داستان خوب می‌تواند علاوه بر آموزش و اطلاع‌رسانی به مخاطبان، ارتباط قوی‌تری با شما به‌عنوان یک فرد برقرار کند. تاد با کمک به شما در پذیرش ایده استفاده از داستان‌گویی به‌عنوان بخشی از ابزارهای ارتباطی‌تان، شروع می‌کند. او سپس راهنمایی می‌کند که چگونه یک واقعه خوب از گذشته خود انتخاب کنید، آن را به یک موضوع آموزشی روشن تبدیل کنید و سپس چگونه آن را به یک داستان کوتاه جذاب ساختار دهید. پس از آن، یاد می‌گیرید چگونه داستان خود را به‌درستی تمرین کرده و یک جلسه یا رویداد مناسب برای بیان آن انتخاب کنید. این دوره با استفاده از روش‌های عملی و مثال‌های واقعی، شرکت‌کنندگان را برای بهبود مهارت‌های ارتباطی و ایجاد روابط قوی‌تر و مؤثرتر در محیط کاری آماده می‌کند.
دوره آموزش داستان‌سرایی برای رهبران دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Todd Dewett مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داستان‌سرایی برای رهبران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی