اطلاعات دوره
آموزش سنتور برای کودکان
مسیر آموزشی

آموزش سنتور برای کودکان

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش سنتور برای کودکان آموزش موسیقی در طولانی مدت ۷ امتیاز به ضریب هوشی دانش آموزان می افزاید. این در حالی است که هنر های نمایشی ۳ الی ۴ امتیاز به ضریب هوشی آنها خواهد افزود. یادگیری یک آلت موسقی می تواند در بهبود رفتار و حافظه و دانش عمومی کودکان اثری مثبت بگذارد. کودکان با فعالیت در گروه های کوچک موسیقی موضوعات رفتاری از قبیل اعتماد و تکیه بر دیگران ، احترام و صبر را فرا بگیرند. یادگیری یک ساز میتواند موجب توسعه و بزرگتر شدن قسمت چپ مغز کودکان گردد. در دوران بلوغ هم موسیقی می نواند نقش مفیدی در شکل گیری شخصیت کودکان داشته باشد. در لحظاتی که احساس تنهایی و دلهره دارند موسیقی می تواند آرامش بخش و موثر باشد. فرا گرفتن موسیقی یادگیری ریاضیات را بهبود می بخشد. دوره آموزشی سنتور برای کورکان لوح گسترش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این دوره آموزشی سنتور برای کودکان بسیار ساده و قابل فهم برای کودکان است. به همین دلیل کودکان که با مباحث سنتور و موسیقی آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش سنتور کمک بسیار زیادی خواهد کرد.ادامه متن…   سرفصل های که در این دوره آموزشی کودک شما خواهد آموخت : – مقدمه -آموزش سیم ها و نت ها (قسمت۱) – آموزش سیم ها و نت ها (قسمت۲) – تمرین شماره ۱-۳ – تمرین شماره۴-۵ – تمرین شماره۶- ۹ – تمرین شماره۱۰-۱۳ – تمرین شماره۱۴-۱۶ – تمرین شماره۱۷-۱۹ – تمرین شماره۲۰-۲۱ – تمرین شماره۲۲-۲۳ – تمرین شماره۲۴-۲۵ – تمرین شماره۲۶-۲۹ – تمرین شماره۳۰-۳۲ – تمرین شماره۳۳-۳۴ این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید دوره آموزش سنتور برای کودکان دوره آموزشی ارف کودکان   را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش سنتور برای کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط احسان علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سنتور برای کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی