اطلاعات دوره
آموزش سنتور
مسیر آموزشی

آموزش سنتور

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش سنتور ردپای تاریخی این ساز کهن در حجاریهای قدیمی آشور و بابل (۶۶۹ قبل از میلاد) دیده می شود. سنتور در بسیاری از کشورهای دنیا همچون انگلیس، یونان، آلمان، چین، مجارستان، چک، اسلواکی، بلاروس و سوئیس به شکلهای مختلف ساخته و نواخته می شود. سنتور سازی زهی مضرابی است. این جعبه از دو صفحۀ ذوذنقه ای که در زیر و روی ساز قرار دارند و چهار کلاف که در نقش دیواره های ساز، صفحه های ذوذنقه ای رو و زیر ساز را به هم متصل می نماید تشکیل می شود. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش سنتور لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش سنتور لوح گسترش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث سنتور آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش سنتور کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سرفصل هایی که در دوره آموزشی سنتور نوازی فرا خواهید گرفت : اجراي درس ۲-۱ ،‌علامت دو خط تكرار اجراي درس ۵-۳،‌علائم عرضي اجراي درس ۹-۶، اجراي نت ها با كشش هاي متفاوت اجراي شماره ۱ اجراي درس ۱۱-۱۰ اجراي درس ۱۴-۱۲،‌مضراب هاي جفت اجراي درس ۱۸-۱۵، ضد ضرب يا سنكوپ اجراي درس ۲۰-۱۹ ،‌اجراي نت چنگ اجراي درس ۲۳-۲۱ ، تمرينات چنگ اجراي شماره۲ اجراي درس ۲۶-۲۴،تمرينات دو لا چنگ اجراي درس ۲۸-۲۷ اجراي درس ۲-۱ ،‌علامت دو خط تكرار اجراي درس ۵-۳،‌علائم عرضي اجراي درس ۹-۶، اجراي نت ها با كشش هاي متفاوت اجراي شماره ۱ اجراي درس ۱۱-۱۰ اجراي درس ۱۴-۱۲،‌مضراب هاي جفت اجراي درس ۱۸-۱۵، ضد ضرب يا سنكوپ اجراي درس ۲۰-۱۹ ،‌اجراي نت چنگ اجراي درس ۲۳-۲۱ ، تمرينات چنگ اجراي شماره۲ اجراي درس ۲۶-۲۴،تمرينات دو لا چنگ اجراي درس ۲۸-۲۷   این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید دوره آموزش سنتور  دوره آموزشی سلفژ را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش سنتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط علیرضا عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سنتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی