اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هک اخلاقی پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش هک اخلاقی پیشرفته

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Aldin Omerdic0
  • زمان:15 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش هک اخلاقی پیشرفته ادامه‌ای بر دوره آموزش مقدمات هک اخلاقی است و برای هکرهای اخلاقی مشتاقی طراحی شده است که می‌خواهند دانش و مهارت‌های خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند. در این دوره، با تکنیک‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ای آشنا خواهید شد که هکرهای واقعی برای نفوذ به سیستم‌های پیچیده و انجام تست‌های نفوذ عمیق از آنها استفاده می‌کنند. موضوعات تحت پوشش در این دوره: ردپایابی با Nmap و منابع خارجی: در این بخش، نحوه‌ی استفاده از Nmap، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اسکن شبکه، برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد سیستم‌های هدف و همچنین یافتن آسیب‌پذیری‌ها را خواهید آموخت. همچنین با روش‌های استفاده از منابع خارجی برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد هدف، مانند موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی، آشنا خواهید شد. حمله به شبکه‌های بی‌سیم. مرور کلی بر ابزارها: در این بخش، با انواع شبکه‌های بی‌سیم، پروتکل‌های امنیتی و ابزارهای مورد استفاده برای حمله به آنها آشنا خواهید شد. شکستن رمزگذاری WPA/WPA2. هک وای‌فای و آموزش هکر وای‌فای: در این بخش، با روش‌های مختلف شکستن رمزگذاری WPA/WPA2 و هک شبکه‌های بی‌سیم آشنا خواهید شد. اخلال در سیگنال و حملات منع سرویس (DoS): در این بخش، با روش‌های مختلف اخلال در سیگنال‌های بی‌سیم و انجام حملات منع سرویس (DoS) آشنا خواهید شد. استریپ‌های SSL: در این بخش، با SSL Stripping، تکنیکی که برای رهگیری ترافیک HTTPS و سرقت اطلاعات حساس استفاده می‌شود، آشنا خواهید شد. روش دوقلوهای شیطانی! کلون‌سازی نقاط دسترسی بی‌سیم برای سرقت داده‌ها: در این بخش، با روش "دوقلوهای شیطانی" برای کلون کردن نقاط دسترسی بی‌سیم و سرقت داده‌ها آشنا خواهید شد. حمله به روترها برای کنترل کامل روی کل شبکه!: در این بخش، با روش‌های حمله به روترها و به دست آوردن کنترل کامل بر کل شبکه آشنا خواهید شد.هک تنظیمات DNS برای هدایت کاربران با سوءاستفاده پس از احراز هویت: در این بخش، با روش‌های هک تنظیمات DNS برای هدایت کاربران به وب‌سایت‌های جعلی و سرقت اطلاعات آنها آشنا خواهید شد. حملات وب‌سایت با تزریق SQL: در این بخش، با حملات تزریق SQL، یکی از رایج‌ترین حملات به وب‌سایت‌ها، آشنا خواهید شد و نحوه‌ی انجام این حملات و هک وب‌سایت‌ها را خواهید آموخت. روش‌های شکستن رمز عبور با نیروی وحشی (Brute-Force): در این بخش، با روش‌های شکستن رمز عبور با استفاده از حملات Brute-Force آشنا خواهید شد. نمایش و توضیح حملات منع سرویس (DoS): در این بخش، انواع مختلف حملات منع سرویس (DoS) را به صورت عملی مشاهده و نحوه‌ی عملکرد آنها را خواهید آموخت. شل‌های معکوس. بدست آوردن کنترل از راه دور هر دستگاهی: در این بخش، با شل‌های معکوس و نحوه‌ی استفاده از آنها برای به دست آوردن کنترل از راه دور هر دستگاهی آشنا خواهید شد. ایجاد کی‌لاگر با C++: در این بخش، با نحوه‌ی ایجاد یک کی‌لاگر با استفاده از زبان برنامه‌نویسی C++ آشنا خواهید شد.
دوره آموزش هک اخلاقی پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Aldin Omerdic مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هک اخلاقی پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی