اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی جاوا: حل مسائل با نرم‌افزار
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی جاوا: حل مسائل با نرم‌افزار

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Hilton0
  • زمان:5 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است. یادگیری برنامه‌نویسی به زبان جاوا و بهبود مهارت‌های برنامه‌نویسی و حل مسئله‌ی خود. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که الگوریتم‌ها را طراحی کرده و برنامه‌ها را توسعه داده و اشکال‌زدایی کنید. با استفاده از کلاس‌های سفارشی منبع باز، برنامه‌هایی خواهید نوشت که به تصاویر، وب‌سایت‌ها و دیگر انواع داده‌ها دسترسی دارند و آن‌ها را تغییر می‌دهند. در پایان دوره، شما یک برنامه خواهید ساخت که با تحلیل فایل‌های مقدار جدا شده با ویرگول (CSV)، شهرت نام‌های مختلف کودکان در ایالات متحده را در طول زمان مشخص می‌کند. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود: برنامه جاوا را ویرایش، کامپایل و اجرا کنید. شرطی‌ها و حلقه‌ها را در یک برنامه جاوا استفاده کنید. مستندات API جاوا را در نوشتن برنامه‌ها استفاده کنید. یک برنامه جاوا را با استفاده از روش علمی اشکال‌زدایی کنید. یک متد جاوا را برای حل یک مسئله خاص بنویسید. مجموعه‌ای از موارد آزمون را به عنوان بخشی از توسعه برنامه تهیه کنید. یک کلاس با چندین متد ایجاد کنید که با هم برای حل یک مسئله کار می‌کنند. از تکنیک‌های طراحی تقسیم و حل برای یک برنامه استفاده کنید که از چندین متد استفاده می‌کند.
دوره آموزش برنامه‌نویسی جاوا: حل مسائل با نرم‌افزار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Hilton مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی جاوا: حل مسائل با نرم‌افزار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی