اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش REST API برای مبتدیان - Retrofit و اندروید
مسیر آموزشی

آموزش REST API برای مبتدیان - Retrofit و اندروید

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Vyara Georgieva0
  • زمان:2 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 آیا تابه‌حال برایتان سوال شده که چطور می‌توانید محتوای موجود در سرور را به اپ خود منتقل کنید؟ آیا می‌خواهید نحوه دریافت و مصورسازی داده‌های JSON را بیاموزید؟ آیا علاقمندید که نحوه کار با کتابخانه Retrofit در اندروید را بیاموزید؟ اگر بله پس این دوره برای شماست!  برای شروع، با برخی از اصطلاحات رایج مانند HTTP، URL، Retrofit، GET/POST/PUT و Delete آشنا می‌شویم. تمامی توضیحات به زبان ساده برای درک بهتر بیان شده. سپس دو پروژه از صفر با استفاده از دو API مختلف (Stackoverflow API و Github API) ایجاد می‌کنیم.  در پایان هر بخش شما خواهید آموخت که چگونه یادگیری را فراتر از دوره ادامه دهید و حرفه‌ای‌تر با داده‌های خود کار کنید. سپس یک گام فراتر می‌رویم و به شما صدها API دیگر را نشان می‌دهیم که می‌توانید با آنها به‌رایگان کار کنید.  با هم از سه روش اجازه دسترسی (Authentication) به API مختلف گذر خواهیم کرد، احراز هویت اینستاگرام، جیمیل و Wordnik. در پایان دوره شما قادر خواهید بود که به چندین روش از صدها API مختلف استفاده کنید.
دوره آموزش REST API برای مبتدیان - Retrofit و اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Vyara Georgieva مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش REST API برای مبتدیان - Retrofit و اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی