اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Adobe After Effects CC برای مبتدیان
مسیر آموزشی

آموزش Adobe After Effects CC برای مبتدیان

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:AK Media0
  • زمان:36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به دوره "Adobe After Effects برای مبتدیان" خوش آمدید. Adobe After Effects یک برنامه دیجیتال برای جلوه‌های بصری، موشن گرافی و ترکیب تصاویر است که توسط Adobe توسعه یافته و در فرآیند پس تولید فیلم‌سازی، بازی‌های ویدئویی و تولیدات تلویزیونی استفاده می‌شود. موشن گرافی و جلوه‌های بصری در هر ویدئویی، به طور فزاینده‌ای در حال ارزشمند و مهمتر شدن است. یادگیری نحوه ایجاد این انیمیشن‌ها با استفاده از Adobe After Effects ضروری شده است. مهارت‌های ایجاد این نوع انیمیشن‌ها و جلوه‌ها بیش از پیش مورد تقاضا هستند. همچنین، این یک راه آسان برای کسب درآمد به عنوان یک فریلنسر یا فروش انیمیشن‌های شما در صدها سایت در وب است. اگر می‌خواهید با اعمال جلوه‌های بصری، ویدئوها و انیمیشن‌های موثری بسازید، جای درستی هستید، این دوره مطابق نیاز شماست. دوره Adobe After Effects شما را از سطح مبتدی به پیشرفته می‌برد. اشتیاق ما این است که تجربه خود را با مثال‌های مناسب به هر کسی که در این دوره ثبت‌نام کند منتقل کنیم. در این دوره، شما گام به گام After Effects را خواهید آموخت. زیرا این دوره برای کسانی طراحی شده است که هیچ دانشی از After Effects ندارند ولی می‌خواهند After Effects را تا سطح تخصصی یاد بگیرند. بنابراین، در حالی که این دوره را تماشا می‌کنید، هیچ سوالی درباره After Effects نخواهید داشت.
دوره آموزش Adobe After Effects CC برای مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AK Media مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Adobe After Effects CC برای مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی