اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی جاوا: آرایه‌ها، لیست‌ها و داده‌های ساختاریافته
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی جاوا: آرایه‌ها، لیست‌ها و داده‌های ساختاریافته

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Hilton0
  • زمان:4 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است. بر مهارت‌های مهندسی نرم‌افزاری که در دوره "برنامه‌نویسی جاوا: حل مسائل با نرم‌افزار" آموخته‌اید، با یادگیری ساختارهای داده جدید بسازید. از این ساختارهای داده برای ساخت برنامه‌های پیچیده‌تر که از ویژگی‌های شی‌گرای جاوا استفاده می‌کنند، بهره ببرید. در پایان دوره، یک برنامه رمزنگاری و یک برنامه برای شکستن الگوریتم رمزنگاری خود خواهید نوشت. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود: داده‌ها را از فایل‌ها بخوانید و به فایل‌ها بنویسید؛ مسائل مربوط به فایل‌های داده را حل کنید؛ تحلیل‌های کمی از داده‌ها انجام دهید (مثلاً یافتن حداکثرها، حداقل‌ها، میانگین‌ها)؛ داده‌ها را در یک آرایه یا ArrayList ذخیره و دستکاری کنید؛ چندین کلاس را برای حل مسائل بزرگتر ترکیب کنید؛ از iterables و collections (شامل نقشه‌ها) در جاوا استفاده کنید.
دوره آموزش برنامه‌نویسی جاوا: آرایه‌ها، لیست‌ها و داده‌های ساختاریافته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Hilton مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی جاوا: آرایه‌ها، لیست‌ها و داده‌های ساختاریافته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی