اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک آکریلیک
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک آکریلیک

1,579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 1,579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 تکنیک اکریلیک یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین تکنیک‌های نقاشی است که برای خلق آثار هنری با استفاده از رنگ‌های اکریلیک استفاده می‌شود.  این تکنیک امکاناتی را فراهم می‌کند که به هنرمندان اجازه می‌دهد تا با ترکیب رنگ، لایه‌ها، تکنیک‌های مختلف و ابزارهای مختلف، آثاری منحصربه‌فرد و زیبا ایجاد کنند.  تکنیک آکریلیک یک تکنیک چندگانه است و امکانات بی‌شماری را برای خلق آثار هنری فراهم می‌کند. با گذراندن دورهٔ مبانی اکریلیک و تمرین، و همچنین مشاهدهٔ اجرای یک پرنده در این دوره شما می‌توانید سبک و تکنیک‌های خاص خود را در این نوع نقاشی توسعه دهید و آثار زیبا و اورجینال خلق کنید.
دوره آموزش تکنیک آکریلیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مینوشکا مصطفایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک آکریلیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی