اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارتباطات بین فردی
مسیر آموزشی

آموزش ارتباطات بین فردی

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dorie Clark0
  • زمان:44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 ارتباط مؤثر یک استعداد ذاتی نیست که برخی افراد دارند و برخی دیگر ندارند - این چیزی است که هر کسی می‌تواند یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژی‌هایی را بیاموزید که می‌تواند به شما کمک کند مهارت‌های ارتباطات بین‌فردی خود را بهبود ببخشید و در آن‌ها استاد شوید. به دوری کلارک، متخصص برند شخصی و شغلی، بپیوندید تا تکنیک‌های انتقال پیام مؤثر در محیط کار را به اشتراک بگذارد و توضیح دهد که چگونه می‌توان با چالش‌های احتمالی ارتباطی با همکاران و سرپرست خود برخورد کرد. او همچنین درباره چگونگی مواجهه با موقعیت‌های دشوار، مدیریت قطع‌کردن صحبت‌ها و پاسخ به بازخورد انتقادی صحبت می‌کند.
دوره آموزش ارتباطات بین فردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dorie Clark مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتباطات بین فردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی