اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرورش نگرش رشد
مسیر آموزشی

آموزش پرورش نگرش رشد

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگرش یک انتخاب است. افرادی که نگرش رشد دارند - که انتخاب می‌کنند باور کنند که استعداد و توانایی می‌توانند رشد کنند - عملکرد، تمرکز و موفقیت بهتری را تجربه می‌کنند. شما قدرت تغییر نگرش خود را دارید. کلید این کار یادگیری نحوه انجام این تغییر است. در این دوره، دکتر جما لی رابرتز شما را از طریق ابزارهای عملی برای شناخت نگرش‌های خود راهنمایی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه این نگرش‌ها پاسخ شما به چالش‌ها را تغییر می‌دهند. جما روش‌هایی برای ساختن نگرش رشد از طریق درک رابطه بین علوم اعصاب و نگرش را به شما نشان می‌دهد و تأثیر داستان‌های خود را بر نگرش‌های ما توضیح می‌دهد، راه‌هایی برای بازنگری شکست به عنوان فرصتی برای رشد، نحوه تغییر تمرکز به تلاش در مقابل نتیجه و نحوه بازنگری استرس برای تقویت نگرش رشد را بیان می‌کند. به علاوه، یاد بگیرید چگونه برنامه‌ای برای توسعه نگرش رشد ایجاد کنید که چالش‌ها و عدم قطعیت‌ها را به سوختی برای رشد تبدیل کند.
دوره آموزش پرورش نگرش رشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Gemma Leigh Roberts مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرورش نگرش رشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی