اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اثربخشی کلی تجهیزات oee
مسیر آموزشی

آموزش اثربخشی کلی تجهیزات oee

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره برای ارزیابی اثربخشی تجهیزات و ماشین‌آلاتی که در کارخانه‌های صنعتی در حال کار هستند، طراحی شده است. برای این ارزیابی، بایستی سه شاخص دسترس‌پذیری، عملکرد و کیفیت مورد ارزیابی قرار بگیرند و پس از محاسبه این سه شاخص، به محاسبه شاخص اثربخشی کلی تجهیزات پرداخته شود. محاسبه این شاخص به دو روش آکادمیک و صنعتی صورت می‌گیرد که در این دوره، هر دو روش به همراه مثال، آموزش‌داده‌شده است. در ابتدا، سعی شده است که تاریخچه پیدایش شاخص و مفهوم اثربخشی معرفی شوند و پس از آن، به معرفی شاخص‌های دسترس‌پذیری، عملکرد و کیفیت پرداخته شده است. هر کدام از این شاخص‌ها، روش‌های محاسباتی خاص خود را دارند. پس از روش محاسبه این شاخص‌ها، روش محاسبه شاخص اثربخشی کلی تجهیزات به دو روش صنعتی و آکادمیک به همراه سه مثال، تشریح شده است و سطح قابل‌قبول جهانی این شاخص نیز آورده شده است.
دوره آموزش اثربخشی کلی تجهیزات oee دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اثربخشی کلی تجهیزات oee را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی