اطلاعات دوره
آموزش تجهیزات فرایندی 6 – اجکتور Ejector
مسیر آموزشی

آموزش تجهیزات فرایندی 6 – اجکتور Ejector

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش عباسی4.1
  • زمان:58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نفت و گاز و پتروشیمی، جزء بزرگ‌ ترین صنایع کشور هستند و شناخت و طراحی تجهیزات فرایندی مورد استفاده در این صنایع، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا بر روی کل فرایند، محصولات و اقتصاد تاثیرگذار است. یکی از موارد مهم خلا و ایجاد آن است که کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره، تحقیقات عملی و همچنین واحدهای صنعتی، مانند: تقطیر، تبرید و تبخیر دارد. یکی از تجهیزاتی که برای خلاء سازی، مورد استفاده قرار می‌ گیرد، اجکتورها (Ejector) هستند و می‌ توانند جریان گاز، مایع و یا جامد، مانند: پودر، گرانول و لجن را انتقال دهد. در این آموزش به بررسی این دستگاه می‌ پردازیم.
دوره آموزش تجهیزات فرایندی 6 – اجکتور Ejector دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجهیزات فرایندی 6 – اجکتور Ejector را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

برای آزمون نیاز داشتم نمره بسار خوبی گرفتم واقعا کمکم کرد.

سعید

آموزش های خیلی زیادی از سایت شما تهیه کردم در حوزه شیمی و نفت. مطالب سعی شده از مقدمات و توضیحات اولیه ارائه شده و به نظرم خیلی خوب و کاربردی هست

امیر

جای دیگه نتونستم این آموزش رو تهیه کنم و ازفرادرس که تهیه کردم آموزش به درد بخوری بود.

اشکان

می تونست آموزش کامل تری باشه ولی با توجه به تایم آموزش خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی