اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جانشین پروری، بازنگری استعداد و کارراهه شغلی
مسیر آموزشی

آموزش جانشین پروری، بازنگری استعداد و کارراهه شغلی

2,599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 2,599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 سؤال‌های کلیدی در حوزه توسعه منابع انسانی وجود دارد که برگرفته از مفاهیم توسعه و تعالی سازمانی است. به‌واقع برای افزایش بهره‌وری و عملکرد بالاتر سازمان، توسعه‌سازمانی مداخلاتی را به منابع انسانی پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کند واحد منابع انسانی به‌عنوان یک واحد استراتژیک همپای سازمان پیش برود.  تعدادی از این مداخلات در غالب فرایند است که به منابع انسانی پیشنهاد می‌شود که عبارت‌اند از: برنامه‌ریزی منابع انسانی، جانشین‌پروری، بازنگری استعداد، کارراهه شغلی و مدیریت عملکرد.  در این دوره گام‌به‌گام به شرح و اجرای سه فرایند جانشین‌پروری، بازنگری استعداد و کارراهه شغلی می‌پردازیم. همچنین در مورد پیش‌نیازهای این سه فرایند همچون برنامه‌ریزی منابع انسانی و مدیریت عملکرد خواهیم پرداخت.  شما برای پیاده‌سازی این فرایندها نیاز به دانش آماری و توابع اکسل دارید که در این دوره موارد موردنیاز شرح داده شده است و نمونه‌های عملیاتی در سازمانی‌های ایرانی با مثال به جزئیات آمده است که به‌وسیله مدرس توضیح داده شده است.  در ضمن برای پیاده‌سازی این فرایندها شما نیاز به دانستن ابزارهای مختلف توسعه همچون شناسایی موقعیت‌های شغلی کلیدی، برنامه‌ریزی توسعه فردی، بازخورد 360، گروه کانونی و ماتریس 9 باکس دارید که مدرس با جزئیات و نمونه‌های واقعی در سازمان‌های ایرانی آنها را شرح داده است.  یکی از دغدغه متخصصین منابع انسانی این است که سه فرایند جانشین‌پروری، بازنگری استعداد و کارراهه شغلی چگونه به هم وصل می‌شود و چگونه از ورودی و خروجی این فرایندها می‌شود در یکدیگر استفاده کرد. در این دوره ارتباط این فرایندها و کاربردهای آن در توسعه منابع انسانی با جزئیات آمده است.
دوره آموزش جانشین پروری، بازنگری استعداد و کارراهه شغلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جانشین پروری، بازنگری استعداد و کارراهه شغلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی