اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور صفر تا 100 سی شارپ (#C)
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور صفر تا 100 سی شارپ (#C)

1,019,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 1,019,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:رحیم لطفی4.4
  • زمان:20 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره سعی شده است تمام مطالب سی‌شارپ گنجانده شده و به‌صورت کاملاً عملی و تجربی ارائه شده است. مطالب گفته شده از شروع یک پروژه تا پایان کار که همان ساخت برنامه نصبی و پابلیش آن است قدم‌به‌قدم گفته شد است تا دوستانی که وارد بازار کار می‌شوند هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشند.  مراحل گفته شده در این پکیج، انتخاب محیط، تجزیه‌وتحلیل، فهمیدن نیازمندی‌ها، پیداکردن موجودیت‌ها، طراحی پایگاه‌داده، نرمال‌سازی پایگاه‌داده، مستندسازی پایگاه‌داده، مدیریت گرافیک پروژه برای کار تیمی، و تقسیم پروژه به قسمت‌های مجزا برای اینکه هر تیم بتواند به‌صورت مجزا و بدون درنظرگرفتن محدودیت‌های جغرافیایی با همکار کنند. نحوه استفاده از ابزار تولید خودکار کد برای کاهش زمان توسعه برنامه - طراحی کامپوننت گرافیکی برای یک‌پارچه کردن تیم‌های مختلف. در این پکیج برنامه را به سه زیر سیستم جدا: زیرسیستم مدیریت زبان‌سرا، زیر سیستم مال، زیرسیستم مدیریت کاربران) تقسیم کره‌ایم که هر سه تیم (َA، B، C) به‌صورت جداگانه بر روی هر زیر سیستم جداگانه کار می‌کند و در نهایت نحوه ترکیب ویک پارچه کردن این سه زیر سیستم و به دست یک سیستم واحد را گفته‌ایم.  این پکیج از ابتدای پروژه تا زمان کامل‌شدن است و تمام گام‌های توسعه نرم‌افزار را شامل می‌شود. مهم نیست با چه تکنولوژی با دیتابیس ارتباط برقرار می‌کنید این پکیج شامل مطالب مفیدی برای همهٔ تکنولوژی‌ها است.
دوره آموزش پروژه محور صفر تا 100 سی شارپ (#C) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,019,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور صفر تا 100 سی شارپ (#C) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی