اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گیتار پاپ - ریتم و آکورد و آواز
مسیر آموزشی

آموزش گیتار پاپ - ریتم و آکورد و آواز

2,279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 2,279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گیتار یک سازش سیم است که از آن‌ پس از سازهای خانواده پیانو به‌عنوان کامل‌ترین ساز یاد می‌شود. ساختمان این ساز به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توان بافت صدایی پولیفونیک را به‌وسیله آن نواخت. در دوره گیتار پاپ ما می‌آموزیم تا چگونه آکورد نوازی کرده و قطعات محبوب را با آواز و خوانندگی همراه کنیم. در این دوره تمامی ریتم‌های کاربردی و موردنیاز یک نوازنده طبق روش روان و ساده آموزش داده می‌شود و آکوردها و تمارین به‌صورت طبقه‌بندی‌شده در اختیار هنرجویان عزیز قرار می‌گیرد. با فراگیری دروس آموزشی این دوره که شامل تمامی آکوردها و ریتم‌های موجود در گیتار پاپ هست قادر به اجرای هر ریتم و آکوردی با گیتار شده و می‌توانید خودتان هر آهنگی که دوست دارید رو با سازتان بزنید و بخوانید.
دوره آموزش گیتار پاپ - ریتم و آکورد و آواز دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین جوادی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیتار پاپ - ریتم و آکورد و آواز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی