اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Sanjai Rayadurgam0
  • زمان:4 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است.با گذراندن دوره آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار درک اصولی و فرآیندهای اساسی تست نرم افزار را به دست خواهید آورد. به طور فعال سناریوهای تست (Test Case) ایجاد کرده و آن‌ها را با استفاده از یک ابزار تست خودکار اجرا خواهید کرد. همچنین نوشتن و تشخیص سناریوهای تست مناسب، شامل داده ورودی و نتایج مورد انتظار را فرا خواهید گرفت. این دوره آموزشی در درجه اول برای علاقه‌مندان به هر یک از نقش‌های زیر طراحی شده است: مهندس نرم‌افزار، مهندس تست نرم‌افزار، مهندس اتوماسیون تست، مهندس DevOps، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، برنامه‌نویس و علاقه‌مندان به حوزه‌ی کامپیوتر. شرط پیش‌نیاز این دوره داشتن دانش بنیادی از زبان برنامه‌نویسی جاوا (یا هر زبان شیءگرا مشابه و توانایی یادگیری سریع نحو جاوا) و همچنین آشنایی کلی با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار (SDLC) است.
دوره آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Sanjai Rayadurgam مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی