اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی تجربه کاربری (UX) و آمادگی ورود به بازار کار
مسیر آموزشی

آموزش طراحی تجربه کاربری (UX) و آمادگی ورود به بازار کار

259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش طراحی تجربه کاربری (UX) و آمادگی ورود به بازار کار با زیرنویس اختصاصی، به شما مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک طراح تجربه‌ی کاربری (UX) در سطح ابتدایی را یاد می‌دهد. در این دوره، با تمرکز بر «مسئولیت اجتماعی»، یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی و یک وب‌سایت پاسخگو طراحی خواهید کرد. برای تکمیل فرآیند طراحی از ابتدا تا انتها، از همه‌ی آموخته‌های خود که شامل: همدردی با کاربران، تعریف نقاط ضعف آن‌ها، ارائه‌ی ایده‌هایی برای راه‌حل‌های طراحی، ساختن وایرفریم و نمونه‌های اولیه، و تست کردن طرح‌ها برای دریافت بازخورد است، استفاده خواهید کرد. در پایان این دوره، پروژه‌ی طراحی جدیدی بر روی پلتفرم‌های مختلف خواهید داشت که می‌توانید آن را در نمونه‌کار حرفه‌ای UX خود بگنجانید. این دوره همچنین شما را برای یافتن اولین شغل خود به عنوان طراح UX آماده می‌کند. یاد خواهید گرفت که چگونه برای موقعیت‌های شغلی UX در سطح ابتدایی مصاحبه کنید. نکاتی را از کارمندان گوگل دریافت خواهید کرد که بر اساس تجربیات مصاحبه‌ی خودشان و دیدگاه منحصربه‌فردشان به عنوان مدیران استخدام، شکل گرفته است. و در نهایت، نمونه‌کار حرفه‌ای UX خود را که در طول برنامه ساخته‌اید، برای آمادگی جهت درخواست شغلی، مرتب می‌کنید استادان شما در این دوره، طراحان و محققان UX در گوگل خواهند بود و فعالیت‌های عملی را انجام خواهید داد که سناریوهای واقعی طراحی UX را شبیه‌سازی می‌کند.
دوره آموزش طراحی تجربه کاربری (UX) و آمادگی ورود به بازار کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی تجربه کاربری (UX) و آمادگی ورود به بازار کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی