اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی PLC (سطح I)
مسیر آموزشی

آموزش مبانی PLC (سطح I)

589,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 589,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Paul Lynn0
  • زمان:10 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره برای تجهیز افراد مبتدی بدون تجربه قبلی در برنامه نویسی PLC با ابزارهای اساسی لازم جهت ایجاد یک برنامه کامل PLC با استفاده از منطق نردبانی مشترک در اکثر پلتفرم‌های فعلی طراحی شده است. آموزش مبانی PLC (سطح I)  برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره به فردی که تجربه قبلی ندارد، از همان ابتدا ابزارهای اساسی لازم برای ایجاد یک برنامه PLC را ارائه می‌دهد. این دوره (مبانی PLC) به شما یاد می‌دهد که چگونه با تمرکز بر منطق نردبانی، که محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی PLC است، برنامه نویسی کنید. هدف این آموزش این است که شما همه چیزها را درباره ایجاد PLC و کاری که می‌خواهید انجام دهد، یاد بگیرید. همچنین تمام نرم افزارهای لازم برای ایجاد و اجرای برنامه‌های خود به صورت زنده، درست بر روی رایانه شخصی خود، در اختیار شما قرار داده می‌شود. برای برخی افراد، این همان چیزی است که واقعاً به آن نیاز دارند. این دوره برای هر کسی که می‌خواهد با منطق نردبانی در سریع‌ترین زمان ممکن کار کند نوشته شده است.
دوره آموزش مبانی PLC (سطح I) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Paul Lynn مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 589,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی PLC (سطح I) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی