اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع پاورپوینت
مسیر آموزشی

آموزش جامع پاورپوینت

409,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 409,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Jess Stratton0
  • زمان:3 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش جامع پاورپوینت  مایکروسافت پاورپوینت (به انگلیسی: Microsoft PowerPoint) یکی از محبوب‌ترین و برترین نرم‌افزارهای ارائه و اسلاید نمایشی است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS توسعه یافته است. از پاورپوینت در تمام دنیا به عنوان ابزار برتر و مطرح نمایش اسلاید و Presentation و ارائه محتوا و مقالات استفاده می‌شود .  در این دوره آموزش پاورپوینت، ایجاد، ویرایش و به اشتراک‌گذاری Presentation با نرم‌افزار محبوب PowerPoint را یاد بگیرید. به شما نشان می‌دهیم که چگونه از ابتدا یک نمایش اسلاید بسازید یا از قالب‌ها و تم‌های PowerPoint استفاده کنید.  سپس به شما آموزش می‌دهیم چگونه متن، عکس، نمودار، ویدئو و انیمیشن را اضافه و ویرایش کنید؛ ظاهر اسلایدها را با هم هماهنگ کنید و Speaker Note و Transition اضافه کنید تا یک ارائه روان داشته باشید. به‌علاوه یاد می‌گیرید چگونه در ویرایش کردن با دیگران همکاری کنید و Presentation نهایی را با پرینت، فایل PDF یا نمایش اسلاید، به اشتراک بگذارید.  این دوره در محیط PowerPoint 2016 که یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین نسخه‌های حال حاضر است ضبط شده است و با تمام نسخه‌های جدیدتر هم سازگار است. معرفی دوره جامع آموزش صفر تا صد پاورپوینت دوره جامع آموزش صفر تا صد پاورپوینت، به شما کمک می‌کند تا در عرض مدتی کوتاه، این نرم‌افزار کاربردی را به طور کامل یاد بگیرید و از آن برای ساخت ارائه‌های جذاب و حرفه‌ای استفاده کنید. دوره آموزش صفر تا صد پاورپوینت برای چه کسانی مناسب است؟ افراد مبتدی: اگر تا به حال با پاورپوینت کار نکرده‌اید، این دوره برای شما ایده آل است. در این دوره، از صفر شروع می‌کنید و تمام اصول اولیه کار با پاورپوینت را به طور کامل یاد می‌گیرید. دانش‌آموزان و دانشجویان: پاورپوینت ابزاری کاربردی برای ارائه پروژه‌های درسی و تحقیقاتی است. با یادگیری این نرم‌افزار، می‌توانید ارائه‌های جذاب و مؤثری برای معلمان و اساتید خود تهیه کنید. کارمندان: در بسیاری از مشاغل، از پاورپوینت برای ارائه گزارش‌ها، طرح‌ها و ایده‌ها به مدیران و همکاران استفاده می‌شود. با گذراندن این دوره، می‌توانید مهارت‌های خود را در این زمینه ارتقا دهید و در محل کار خود، عملکرد بهتری داشته باشید. ارائه دهندگان: اگر به طور مرتب ارائه‌هایی را برای مخاطبان مختلف مانند مشتریان، دانشجویان یا شرکت‌کنندگان در کنفرانس‌ها برگزار می‌کنید، این دوره به شما کمک می‌کند تا ارائه‌های جذاب‌تر و تأثیرگذارتر بسازید. با گذراندن دوره آموزش صفر تا صد پاورپوینت چه چیزی را یاد می‌گیرید؟ در این دوره جامع، شما با تمام قابلیت‌ها و امکانات پاورپوینت آشنا خواهید شد و به طور عملی یاد می‌گیرید که چگونه از آن‌ها برای ساخت ارائه‌های حرفه‌ای استفاده کنید. با شرکت در این دوره آموزش صفر تا صد پاورپوینت، می‌توانید: مهارت‌های خود را در ساخت ارائه‌های پاورپوینت ارتقا دهید. ارائه‌های جذاب‌تر و تأثیرگذارتر بسازید. در زمان خود صرفه‌جویی کنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. در زمینه‌های مختلف شغلی و تحصیلی موفق‌تر باشید.
دوره آموزش جامع پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jess Stratton مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 409,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی