اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای بر پایتورچ
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای بر پایتورچ

409,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 409,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به دوره آموزشی مقدمه‌ای بر پایتورچ خوش آمدید. در این دوره، شما با یکی از قدرتمندترین ابزارهای یادگیری عمیق آشنا خواهید شد. پایتورچ، فریم‌ورکی محبوب و انعطاف‌پذیر است که به شما امکان می‌دهد مدل‌های یادگیری عمیق پیچیده را به‌راحتی طراحی و اجرا کنید. چرا پایتورچ؟     یادگیری آسان: پایتورچ از زبان برنامه‌نویسی محبوب و شناخته‌شده پایتون استفاده می‌کند. به همین دلیل، یادگیری آن برای کسانی که با پایتون آشنایی دارند، بسیار آسان خواهد بود.     انعطاف‌پذیری بالا: پایتورچ ابزاری بسیار انعطاف‌پذیر است که به شما امکان می‌دهد مدل‌های یادگیری عمیق را به روش‌های مختلف طراحی و اجرا کنید.     قدرت: پایتورچ از قدرت پردازش GPUها پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد مدل‌های یادگیری عمیق را به‌سرعت اجرا کنید.     جامعه بزرگ: پایتورچ از جامعه‌ای بزرگ و فعال از توسعه‌دهندگان و کاربران برخوردار است که می‌توانند در حل مشکلات شما به شما کمک کنند. در این دوره چه چیزهایی خواهید آموخت؟ در این دوره، شما با مبانی پایتورچ آشنا خواهید شد و موارد زیر را خواهید آموخت: مدل‌های یادگیری عمیق را با پایتورچ طراحی و اجرا کنید. از GPUها برای تسریع در اجرای مدل‌های خود استفاده کنید. از کتابخانه‌های مختلف پایتورچ برای انجام پردازش تصویر در یادگیری عمیق استفاده کنید. مدل‌های خود را برای پیش‌بینی‌های واقعی به کار ببرید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای طیف وسیعی از افراد، از جمله موارد زیر مفید خواهد بود: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم کامپیوتر. متخصصان داده و هوش مصنوعی. هر کسی که به یادگیری عمیق و پایتورچ علاقه‌مند است. پیش‌نیازهای این دوره: آشنایی با زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنایی با مبانی یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی محتوای دوره فصل اول: مقدمه‌ای بر پایتورچ تنسورها داده مدل آموزش یک مدل ساده MLP برای پردازش تصویر ذخیره و بازیابی مدل  استفاده از مدل آموزش‌دیده فصل دوم: بینایی ماشین (پردازش تصویر) با پایتورچ آموزش شبکه MLP بر روی یک دیتاست جدید طراحی، پیاده‌سازی و اجرای شبکه عصبی کانولوشن CNN  چندلایه برای دیتاست CIFAR-10 یادگیری انتقالی و استفاده از تنظیم دقیق مدل قدرتمند VGG-16 و بررسی اجمالی مدل Res-Net پیاده‌سازی مدل سبک Mobile-Net برای طبقه‌بندی تصاویر دیتاست Cats and Dogs پس از گذراندن این دوره، شما قادر خواهید بود: مدل‌های یادگیری عمیق پیچیده برای طبقه‌بندی تصاویر با پایتورچ را طراحی و اجرا کنید.  همچنین می‌توانید از مدل‌های پیش آموزش‌دیده بزرگ برای این کار استفاده نمایید. از GPUها برای تسریع در اجرای مدل‌های خود استفاده کنید. مدل‌های خود را برای پیش‌بینی‌های واقعی به کار ببرید.
دوره آموزش مقدمه‌ای بر پایتورچ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کیوان محمودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 409,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای بر پایتورچ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی