اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) 2024 - دوبعدی و سه‌بعدی
مسیر آموزشی

آموزش جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) 2024 - دوبعدی و سه‌بعدی

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:10 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اتوکد (AutoCAD) یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین نرم‌افزارهای شرکت اتودسک (Autodesk) است. این نرم‌افزار یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارها در زمینه طراحی صنعتی است که در کشور ایران نیز بسیار پرکاربرد است. اتوکد (AutoCAD) یک نرم‌افزار طراحی و نقشه‌کشی در دو و سه بعد است و ابزارها و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده تا با سرعت بسیار بالا نقشه‌های خود را ترسیم کنند. این نرم‌افزار دارای ابزارهای پیشرفته طراحی دوبعدی و سه‌بعدی، ابزارهای تجزیه‌وتحلیل سازه، ابزارهای مدیریت پروژه و... است که با استفاده از آن می‌توان مدل‌ها و نقشه‌های دقیق و کامل در زمینه صنعتی، معماری، مکانیک، طراحی لباس، تأسیسات و... را ترسیم کرد. اتوکد به‌واسطه محیط کاربری بسیار ساده موردعلاقه بسیاری از صنعتگران و دانشجویان است و می‌تواند آینده شغلی بسیار مناسبی را ایجاد کند. معرفی دوره آموزش جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) 2024 - دو بعدی و سه بعدی این آموزش هر آنچه که از اتوکد نیاز دارید را فراهم کرده است. در بخش اول به بررسی محیط کلی نرم‌افزار اتوکد می‌پردازیم. در ادامه وارد محیط دوبعدی می‌شویم و در نهایت محیط سه‌بعدی اتوکد را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم. بعد از گذراندن این دوره شما روی ابزارهای نرم‌افزار اتوکد به تسلط بالایی می‌رسید و توانایی رسم قطعات صنعتی را به دست می‌آورید. هدف دوره آموزش جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) 2024 - دو بعدی و سه بعدی در این دوره آموزشی به سراغ یادگیری کامل و جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) می‌پردازیم و بخش دوبعدی و سه‌بعدی نرم‌افزار را از صفر تا صد می‌آموزیم. دوره آموزش جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) 2024 - دو بعدی و سه بعدی برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره به‌واسطه آموزش صفر تا صد و بدون پیش‌نیاز اتوکد، مناسب علاقه‌مندان به صنعت، دانشجویان، دانش‌آموزان، صنعتگران و... است. سرفصل های دوره آموزش جامع اتوکد در مکتب خونه هر دوره آموزشی باید سرفصلی کاربردی برای ارائه به مخاطبان خود داشته باشد. دوره آموزش جامع اتوکد در مکتب خونه در کمترین زمان و با سرفصلی گزیده شما را در آموزش اتوکد کاربردی راهنمایی می‌کند. سرفصل‌های آموزش اتوکد جامع مکتب خونه شامل دسته بندی زیر است: -          آشنایی با محیط اتوکد -         ابزارهای ترسیم دو‌بعدی - گروه Draw -         گروه‌بندی Modify برای ویرایش ترسیمات دوبعدی -          بخش layers و block و properties -         زبانه utilities و نگارش متن در اتوکد با ابزار text -         اندازه‌گذاری در اتوکد  dimension -         تمرین‌های دوبعدی -         ترسیمات سه‌بعدی در اتوکد -         ابزارهای ویرایشی احجام -         تمرینات سه‌بعدی   دوره آموزش جامع اتوکد مکتب خونه دوره‌های اتوکد مسیری جامع را برای افرادی که به دنبال تسلط بر این نرم‌افزار ضروری هستند، ارائه می‌دهد که به طور گسترده در صنایع مختلف مهندسی، معماری و طراحی شناخته شده است. از مبتدیانی که به دنبال دانش پایه هستند تا حرفه ای هایی که قصد دارند مهارت های خود را با تکنیک های پیشرفته تقویت کنند، دوره‌ای وجود دارد که برای هر سطح از تخصص طراحی شده هست. دوره آموزش جامع اتوکد مکتب خونه نیاز شما را پوشش می‌دهد و به کاربردهای عملی می‌پردازند. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش اتوکد دیگر به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) 2024 - دوبعدی و سه‌بعدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD) 2024 - دوبعدی و سه‌بعدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی