اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل نرم افزار پاورپوینت (نسخه 2021)
مسیر آموزشی

آموزش کامل نرم افزار پاورپوینت (نسخه 2021)

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های پیشرفته این نرم افزار، اسلایدهایی شگفت‌انگیز و جذاب بسازید که توانایی جلب توجه مخاطبان را دارند. علاوه بر اصول طراحی اسلایدها، این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه متن‌های قوی و جذاب را به اسلایدهای خود اضافه کنید تا پیام شما بهتر به مخاطبان منتقل شود. همچنین، شما با روش‌های بهینه برای افزودن تصاویر، نمودارها و جداول به اسلایدها آشنا می‌شوید تا اطلاعات خود را به شکل گرافیکی و قابل فهم به مخاطبان ارائه دهید. در این دوره، به نحوه استفاده از افکت‌ها و انیمیشن‌ها و البته "مورف" برای جذاب‌تر کردن ارائه‌های خود نیز به صورت مفصل پرداخته می‌شود. با استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توانید اسلایدهای خود را پویاتر و جذاب‌تر نمایش دهید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید. با حضور در این دوره، علاوه بر بهبود توانایی‌های خود در زمینه ارائه‌های حرفه‌ای، می‌توانید نکات جدید و نوآورانه‌ای را در طراحی و اجرای ارائه‌های خود یاد بگیرید مثل ساخت ارائه به کمک هوش مصنوعی، موشن گرافیک و یا کلی مطالب جذاب دیگه. راستی قیمت دوره رو هم خیلی پایین در نظر گرفتیم تا همه شما عزیزان بتونید از این آموزش استفاده کنید.
دوره آموزش کامل نرم افزار پاورپوینت (نسخه 2021) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا دوستی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل نرم افزار پاورپوینت (نسخه 2021) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی