اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دوره فشرده ریاضی عمومی 2
مسیر آموزشی

آموزش دوره فشرده ریاضی عمومی 2

1,289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 1,289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:طاهر لطفی4.2
  • زمان:6 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریاضی 2 یکی از دروس دانشگاهی رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی می‌باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا به تعمیم مفاهیمی از تابع، حد، مشتق، و انتگرال توابع تک متغیره به چند متغیره می پردازد. در این دوره فشرده سعی شده است تا در کمترین زمان ممکن تمامی مفاهیم این درس همراه با تکنیکهای حل مساله مرور شود. از ویژگی‌های اصلی این دوره در واقع علاوه بر کامل بودن سرفصل و جذابیت ارائه مطالب، پرهیز از اضافه گویی بوده است. حتی در برخی موارد هم تاریخچه کوتاهی از دانشمندان مطرح در ریاضی 2 امده است. این دوره را هم می توان در طول ترم و هم در شب امتحان استفاده نمود. این دوره را می توان در کنار کتب معروفی مانند توماس، استیوارت، آدامز، سیلورمن، شهشانی، و ... بکار گرفت چرا که هم از نظر نمادگذاری و هم از نظر شیوه ارائه مطلب دربردارنده مطالب آن‌ها می‌باشد و به دانشجو در هضم سریع آنها موثر خواهد بود. در این دوره بر 60 تکنیک اساسی حل مساله تاکید شده است که اغلب سوالات امتحانات از دل همین گونه مسائل و مشابه به آنها مطرح می‌شوند. از نظر ما، این دوره مخصوصا برای کسانی که از خواندن مطالب طولانی و خسته کننده ریاضی بیزار هستند بسیار می تواند مفید باشد چرا که شما در کمترین زمان ممکن به بیشترین نتیجه و بازدهی خواهید رسید. برای کسانی که سالها دور از کلاس بوده اند و فرصت مطالعه یا دیدن فیلم‌های طولانی را ندارند فرصتی بی نظیر فراهم می کند تا دوباره به ریاضی روی بیاورند. در شب امتحان فقط با صرف حدود سه ساعت شما می توانید با اطمینان خاطر همه مطالب را مرور کرده و با خیال راحت و بدون استرس بخوابید. تمام تلاش ما بر آن بوده است تا صرف انرژی زیاد زحمت شما در یادگیری ریاضی به زبانی ساده و در کمترین زمان فراهم سازیم.
دوره آموزش دوره فشرده ریاضی عمومی 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط طاهر لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دوره فشرده ریاضی عمومی 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی