اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ریاضی عمومی 2
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی عمومی 2

999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس ریاضی عمومی 2، یکی از اصلی‌ترین دروس رشته‌های مهندسی و علوم پایه بوده که پیش‌نیاز بسیاری از دروس دیگر نیز می‌باشد.گستردگی سرفصل‌های این درس و دشواری نسبیِ مباحث آن باعث می‌شود، دانشجویان در امتحانات و آزمون‌های این درس با مشکل مواجه شوند؛ از این‌رو وجود مرجعی که به طور کامل بتواند نیاز دانشجویان این درس را برآورده کند، مورد نیاز است.این دوره آموزشی، علاوه بر داشتن کامل‌ترین سرفصل، درسنامه قوی و حل مثال‌های فراوان و متنوع، ترفندها و نکات کلیدی، حل مسائل را نیز با بیانی ساده به شما آموزش می‌دهد.در این آموزش، به همراه روش‌های تشریحی، در بسیاری از مسائل، روش‌های تستی نیز بیان شده و می‌تواند مهارت و توانایی‌های شما را برای شرکت در آزمون‌های تستی مثل امتحانات دانشگاه پیام نور، آزمون‌های استخدامی و کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری افزایش دهد.
دوره آموزش ریاضی عمومی 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم داورپناه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی عمومی 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی