اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تصمیم‌گیری و حل مشکلات با هوش هیجانی
مسیر آموزشی

آموزش تصمیم‌گیری و حل مشکلات با هوش هیجانی

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Robin Hills0
  • زمان:3 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از تصمیم برای بلند شدن از خواب در صبح تا تصمیم بستن چشمان و خوابیدن در شب، شما دائماً در حال حل مشکلات و تصمیم‌گیری هستید. در طول هر روز با انواع مشکلات و تصمیماتی روبرو می‌شوید که نیازمند پاسخی منطقی، متفکرانه و با پشتوانه آگاهی هیجانی خوب هستند. این دوره در مورد کارکردن پیشگیرانه برای رسیدن به راه‌حل‌هایی است که به شما در تصمیم‌گیری به‌موقع، حل مشکلات کاری برای ایجاد ارزش برای شرکت و مشتریانتان کمک می‌کند. علاوه بر این، مهارت‌ها، فرآیندها و ابزارهایی که در این دوره آموزش داده می‌شوند، می‌توانند در جنبه‌های دیگر زندگی شما نیز ارزش‌آفرین باشند. تصمیم‌گیری خوب به این معناست که بتوانید مشکلات را درک کرده و راه‌حل‌های مؤثر را با آگاهی کامل طراحی کنید. این بدان معناست که می‌توانید واقع‌بینانه با موقعیت‌هایی که پیش می‌آید برخورد کنید و احساسات و تکانه‌هایی را که ممکن است تصمیم‌گیری مؤثر را مختل کنند، مدیریت کنید. خلاقیت و ذهن‌آگاهی به همراه بینش، بخش اساسی از حل مشکلات هستند. بینش فرآیندی از تصمیم‌گیری است که اغلب در کسب‌وکار نادیده گرفته می‌شود. بینش به‌صورت آگاهانه و با استفاده درست، می‌تواند غنا و سرعت را به توسعه راه‌حل‌های واقع‌بینانه برای مشکلات بیافزاید. تفکر انتقادی برای کار کردن به شیوه‌ای با هوش هیجانی، جزء اصلی مهارت‌های تصمیم‌گیری برای غلبه بر تعصبات ناخودآگاه است. این موضوع به‌طور مفصل در دوره پوشش داده می‌شود. این دوره بر اساس مؤلفه تصمیم‌گیری در ارزیابی جامع هوش هیجانی توسط «Reuven Bar-On» بنا شده است. برای گذراندن دوره نیازی به دانش قبلی در مورد این مدل یا هوش هیجانی ندارید. (لازم به تأکید است که هیچ ارتباط تجاری با «Reuven Bar-On» و ارزیابی EQ-i 2.0 ندارم.) این دوره یک دوره مستقل برای هر کسی است که علاقه‌مند به درک بهتر چگونگی حل مشکلات و تصمیم‌گیری با کیفیت بالاتر است. این دوره بخشی از یک دوره جامع است که هوش هیجانی را عمیق‌تر بررسی می‌کند. این دوره، روش‌های تحریک خلاقیت را پوشش می‌دهد و به تکنیک مد روز کسب‌وکار یعنی «ذهن‌آگاهی» به‌صورت مفصل می‌پردازد. در این دوره، ذهن‌آگاهی در تصمیم‌گیری به کار گرفته می‌شود. شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد و با استفاده از انبوهی از نکات عملی که می‌توانید بلافاصله از آن‌ها استفاده کنید، راهنمایی خواهید شد
دوره آموزش تصمیم‌گیری و حل مشکلات با هوش هیجانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Robin Hills مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تصمیم‌گیری و حل مشکلات با هوش هیجانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی