اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان تحلیل سری های زمانی 1
مسیر آموزشی

آموزش رایگان تحلیل سری های زمانی 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:حمید کردبچه5
  • زمان:31 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل سری‌های زمانی شامل تکنیک‌ها و روش‌هایی است که برای تجزیه و تحلیل، مدل‌سازی و تفسیر داده‌های سری‌های ‌زمانی به منظور شناسایی و کشف الگوها، روندها و روابط درون داده‌های مذکور استفاده می‌شود. این تحلیل‌ها ابزار بسیار قدرتمندی برای توصیف کمی و تجزیه و تحلیل داده‌هایی هستند که در بستر زمان تعریف شده‌ و متشکل از دو جز سیگنال و نویز هستند. دامنه کاربرد این تحلیل‌ها از حوزه‌های اقتصادی، مالی، کسب و کار تا حوزه‌های پزشکی، علوم پایه و مهندسی گسترده است. این درس که یک درس تخصصی مقدماتی در این حوزه است چهار بخش اصلی از مباحث سری‌های زمانی را پوشش می‌دهد. بخش اول مفاهیم پایه‌ای در تحلیل‌های سری‌های زمانی مانند فرایندهای تصادفی و انواع و ویژگی‌های آنها، مانایی و نامانایی و غیره را با تمرکز بر ارائه کاربردی آنها، پوشش می‌دهد. بخش دوم مدلهای سری زمانی تک متغیره را ارائه می‌کند که کاربرد گسترده‌ای در تحلیل و پیش‌بینی رفتار متغیرها بر اساس گذشته آنها دارند. بخش سوم به معرفی ابزارهای مهم و عمومی مورد استفاده در تحلیل‌های سری زمانی مانند ضرایب خودهمبستگی و خودهمبستگی جزئی، معیارهای اطلاعات، آزمون‌های تصادفی، نامانایی و مانایی، هموار سازهای نمایی، فیلترینگ و فیلترهای چرخه‌های تجاری می پردازد. در آخرین بخش پیش‌بینی و تکنیک‌های پیش‌بینی در سری‌های زمانی تک متغیره و همچنین سنجه‌های عمومی ارزیابی درستی پیش‌بینی تدریس میشود. در ارائه این درس با تمرکز بر کاربردی بودن، تلاش شده است با استفاده از مثال‌ها و داده‌های واقعی و توصیف شهودی و مفهومی مباحث و اجرای همه مفاهیم و مدلها در نرم افزار استتا، درک ساده‌ای از موضوعاتی که اغلب پیچیده هستند، برای استفاده کنندگان فراهم شود. مخاطبین این درس کلیه دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مالی، مدیریت، کسب و کار، حسابداری و دانشجویان سایر رشته‌ها هستند که در حوزه سری زمانی مطالعه می‌کنند. همچنین این درس به عنوان یک درس مقدماتی و کاربردی در تحلیل‌های سری ‌زمانی تخصصی برای کلیه کارشناسان حوزه‌های اقتصادی، مالی، بانکی و بیمه‌ای و تحلیلگران بازار بورس قابل استفاده است. برای استفاده مناسب از مباحث این درس، آشنایی با اقتصادسنجی عمومی، و درک حداقلی و مقدماتی از فرایندهای تصادفی، معادلات تفاضلی و نرافزار استتا لازم است. البته در طول این درس تلاش شده است برای مخاطبینی که به این مباحث نیاز دارند، توصیف حداقلی از موضوعات مذکور ارائه شود.
دوره آموزش رایگان تحلیل سری های زمانی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمید کردبچه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان تحلیل سری های زمانی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی