اطلاعات دوره
آموزش رایگان آشنایی با بازارهای ارز دیجیتال
مسیر آموزشی

آموزش رایگان آشنایی با بازارهای ارز دیجیتال

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش رایگان آشنایی با بازارهای ارز دیجیتال چه کمکی به ما می‌کند؟ بازار رمزارزها مدتی است که برای سرمایه‌گذاران در ایران جذاب شده‌است. به‌طورکلی تکنولوژی بلاک‌چین از تکنولوژی‌های نوظهوری است که علاقه‌مندان خاص خود را دارد.  در دوره آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال در نظر داریم تا مخاطب‌های این دوره با مفاهیم مهم و پرکاربرد حوزه رمزارزها آشنا شوند. در حوزه ارزهای دیجیتال لازم است که با دو بعد این مسئله به‌صورت کلی آشنایی حاصل شود. اولین بحث مربوط است به بعد نرم‌افزاری که در بخش فناوری بلاک‌چین مورد بررسی قرار می‌گیرد و در قسمت بعدی درباره رمزارزها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در آن‌ها بحث می‌شود. فناوری بلاکچین فناوری بلاکچین یا زنجیره بلوک زیرساخت ارزهای دیجیتال هستند؛ بنابراین اگر تمایل دارید که با رمزارزها آشنا شوید، ابتدا باید درباره زیرساخت آن اطلاعاتی را کسب کنید.  زنجیره بلوک یا بلاک‌چین یک پایگاه داده است که یک سری اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند. تفاوت اصلی آن با پایگاه‌های داده دیگر این است که در اختیار یک شخص نیست. در واقع در این پایگاه داده همه افراد هم‌سطح هستند و اصطلاحاً در شبکه‌ای Peer to Peer یا همتا به همتا فعالیت می‌کنند. فناوری بلاکچین به‌صورت کلی از 3 ریزساختار تشکیل شده است: 1.      کلیدهای رمزنگاری شده 2.      یک شبکه توزیع شده با یک دفتر کل مشترک 3.      انگیزه‌ای برای انجام تراکنش‌های شبکه، ثبت ضمانت و امنیت که در آموزش رایگان آشنایی با بازارهای ارز دیجیتال بطور مفصل این مباحث شرح داده شده است. تاریخچه ارز دیجیتال  بیت‌کوین اولین‌بار در سال 2008 توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. بیت‌کوین یک سیستم پرداخت نقد است که دیگر نیازی به بانک مرکزی ندارد. ساتوشی ناکاموتو معتقد بود که تمام مردم جهان می‌توانند یک ارز مشترکی داشته باشند که نیازی به تبعیت از بانک مرکزی کشوری نداشته باشد و حاکمیتی پشتوانه آن نباشد. بیت‌کوین در بستر فناوری بلاک‌چین پیاده‌سازی شده است. این بستر غیرمتمرکز است بنابراین شخصی هم بر شبکه تسلط ندارد. هم‌اکنون بیش از 3000 ارز دیجیتال وجود دارد. بیت‌کوین و اتریوم، از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال‌اند. این دو ارز دیجیتال پرطرف‌دار هستند و توانسته‌اند اعتماد افراد بیشتری را جلب کنند. نحوه نگهداری ارزهای دیجیتال ارزهای دیجیتال در کیف پول یا wallet نگهداری می‌شوند. کیف پول‌ها به‌مانند حساب بانکی هستند. اگر قصد استفاده از ارزهای دیجیتال را دارید ابتدا باید کیف پول دیجیتال داشته باشید. هر کیف پول آدرسی مختص به خود دارد. این آدرس درست شبیه شماره‌حساب بانکی‌تان است؛ بنابراین اگر فردی بخواهد برایتان کوین (coin) ارسال کند باید آدرس کیف پولتان را داشته باشد.  بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان آشنایی با بازارهای ارز دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ابراهیم سماوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان آشنایی با بازارهای ارز دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهرزاد

ایولللللللل کامل و جامع مسیر رو اموزش میدن

کاربر مکتب‌خونه

نمیدونم چجوری از خوب بودن و بی نظیر بودن مربی و توضیهات مربی تعریف کنم... واقعا ممنون.

امیرحسین

ممنونم از استاد محترم و دوره خوب تون

کاربر مکتب‌خونه

ممنونم از توضیحاتتون خیلی خوب بود

کاربر مکتب‌خونه

سلام ممنون فوق العاده بود اگه میشد نهوه نصب کیف پول رو هم توضیح می دادید و کمک می کردین اول پول دیجیتال رو بخریم عالی میبود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی