اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سخنرانی آسانسوری
مسیر آموزشی

آموزش سخنرانی آسانسوری

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرض کنید شما و برادران محمدی (هم بنیانگذاران بازارگاه دیجیکالا) به طور اتفاقی در آسانسور یک برج تجاری قرار گرفته‌اید. شما در طول این مدت همواره به دنبال جایی برای ارائه ایده خود به یک سرمایه ‌گذار بوده‌اید. ایده‌ای که با اجرای آن، عملیات تحویل کالاهای یک بازارگاه بزرگ (مانند دیجیکالا) بهبود برجسته‌ای پیدا می‌کند و زمان ارسال سفارش‌ها تا 20 درصد کاهش می‌یابد. شما کمتر از 1 دقیقه فرصت دارید تا ایده خود را به برادران محمدی ارائه و آنها را قانع کنید که این ایده واقعا کار می‌کند. عبارت بالا، مثالی از یک موقعیت مناسب برای ارائه آسانسوری است. هر روز بسیاری از ما در موقعیت‌هایی قرار میگیریم که تنها زمان اندکی برای ارائه آنچه که در ذهن پرورانده‌ایم داریم. برای ارائه مطالب به نحوی که بدنه اصلی آن در عین خلاصه و موجز بودن مطلب حفظ شود، نیاز به یادگیری مهارت‌های ارائه آسانسوری داریم. در این دوره با بررسی ساختار یک ارائه آسانسوری مناسب و ارائه مثال‌های مختلف، شرکت‌کنندگان می‌توانند جزئیات معماری یک ارائه موجز و جذاب حول یک ایده یا موضوع را درک کرده و به کمک تکنیک‌های ارائه شده در دوره، مهارت ارائه آسانسوری خود را ارتقا دهند.
دوره آموزش سخنرانی آسانسوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شایان خسروی‌نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سخنرانی آسانسوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی