اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان دریافت معاینه‌فنی خودرو
مسیر آموزشی

آموزش رایگان دریافت معاینه‌فنی خودرو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی قصد داریم نکات اصلی و لازمی که یک شخص به‌عنوان راننده برای دریافت تابیده معاینه فنی رو یاد بگیریم و همچنین روش‌های اصولی رفع عیب‌های خودرو و اقدام برای قبولی در آزمون معاینه فنی رو بررسی کنیم. مکانیسم خودروها به‌گونه‌ای است که با حرکت در سطح شهر و جاده‌ها موجب تولید آلایندگی می‌شوند و این آلایندگی‌ها به‌شدت برای محیط‌زیست و حتی انسان‌ها مضر است. خودروسازها همواره در تلاش برای افزایش سطح استانداردها دراین‌خصوص هستند و می‌توان گفت پیشرفت چشمگیری نیز داشته‌اند. از طرفی به علت کارکرد خودرو و فرسودگی ممکن است آلایندگی خودرو به‌مرورزمان بالاتر رود و از استانداردهای تعریف شده فاصله بگیرد. ازآنجاکه آلایندگی معمولاً به‌صورت چشمی قابل‌مشاهده نیست باید توسط دستگاه‌های خاص و افراد متخصص اندازه‌گیری شود. در کشور ایران مراکزی تحت عنوان معاینه فنی برای بررسی سلامت خودرو و میزان تولید آلایندگی آن ایجاد شده‌اند که طبق قانون تمامی خودروهایی که 4 سال از تولید آن‌ها گذشته است موظف به دریافت تاییده معاینه‌فنی از این مراکز می‌باشند. تاییده معاینه‌فنی به مدت یک سال اعتبار دارد و هر ساله باید تمدید شود. در مراکز معاینه فنی مواردی مانند ترمز، ترمزدستی، سیستم تعلیق و آلایندگی بازدید می‌شود و برای هر کدام از این آزمون‌ها یک بازه مجاز تعریف شده است. بدیهی است که درصورتی‌که خودرو نتیجه‌ای در بازه مجاز تعریف کند قطعاً قبول و درصورتی‌که دریافت نکن مسلماً مردود خواهد شد و باید بعد از برطرف نمودن عیب خودرو مجدداً در آزمون شرکت و تاییده معاینه فنی را دریافت کند. مسئله مهم این است که رانندگان خودرو با قوانین معاینه فنی و موارد آزمون آشنا شوند و بدون دغدغه در آن شرکت کنند. همچنین درصورتی‌که خودرو به دلیل نقص فنی در آزمون مردود شد، به روش‌های رفع عیب در آن زمینه را مسلط باشد تا با کمترین هزینه مشکل را برطرف نماید.
دوره آموزش رایگان دریافت معاینه‌فنی خودرو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان دریافت معاینه‌فنی خودرو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی