اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ابزارهایی برای علم داده
مسیر آموزشی

آموزش ابزارهایی برای علم داده

229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Aije Egwaikhide0
  • زمان:2 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علم داده، رشته‌ای پویا و رو به رشد است که به سرعت در حال تغییر و تحول است. دانشمندان داده با استفاده از ابزارهای مختلف، به حل مسائل پیچیده در دنیای واقعی می‌پردازند. این دوره جامع، به شما در یادگیری ابزارهای ضروری برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده ماهر کمک می‌کند. با پایتون، Github، RStudio و Jupyter Notebooks آشنا خواهید شد که سنگ بناهای مورد استفاده توسط دانشمندان داده در سراسر جهان هستند. در این دوره چه چیزهایی خواهید آموخت؟ برنامه نویسی پایتون: دستکاری داده‌ها، تجزیه و تحلیل آماری و ساخت مدل‌های یادگیری ماشین Github: اشتراک‌گذاری کد، همکاری با دیگران و مدیریت پروژه‌های علم داده RStudio: مدل‌سازی و تجسم آماری پیشرفته Jupyter Notebooks: کاوش و ارائه داده‌های تعاملی با گذراندن این دوره، درک جامعی از این ابزارهای کلیدی و کاربردهای آنها در پروژه‌های علم داده در دنیای واقعی خواهید داشت. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ چه یک مبتدی مشتاق ورود به این رشته باشید یا یک حرفه‌ای با تجربه که به دنبال گسترش مهارت‌های خود هستید، این دوره پایه و اساس لازم را برای برتری در دنیای پویا علم داده فراهم می‌کند.
دوره آموزش ابزارهایی برای علم داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Aije Egwaikhide مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزارهایی برای علم داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی