اطلاعات دوره
کارگاه تئوری و عملی آمار و احتمالات برای علم داده
مسیر آموزشی

کارگاه تئوری و عملی آمار و احتمالات برای علم داده

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سرفصل‌ها: آشنایی با مفاهیم اولیه احتمال آشنایی با توابع توزیع و چگالی آشنایی با معیار های تمرکز( انواع میانگین‌ها، نما و…) و معیار‌های پراکندگی( واریانس، انحراف استاندارد، ضریب تغییرات، برد و…) آشنایی با مفاهیم چولگی و برجستگی امید ریاضی و ویژگی‌های آن کوواریانس و ویژگی‌های آن ضریب همبستگی و ویژگی‌های آن آشنایی با برخی توزیع‌های مهم آماری آشنایی با مفاهیم توزیع‌های شرطی روابط بین توزیع‌های مهم آماری آشنایی با فواصل اطمینان آزمون‌های فرض آماری و p-value  آموزش و رسم نمودارهای آمار توصیفی رگرسیون خطی چکیده: همانطور که می‌دانید امروزه دیتاساینس به رشته‌ای پرطرفدار تبدیل شده است. یک دیتاساینتیست خوب باید هم در مباحث  آماری و هم در مباحث کامپیوتری قوی باشد. یادگیری مباحث آماری برای اکثر افرادی که علاقمند به ورود در حوزه دیتاساینس هستند تبدیل به معضل بزرگی شده است اما نمی‌توان اهمیت آن را ندیده گرفت. در این دوره به بیان مفاهیم آمار و احتمال موردنیاز برای دیتاساینس می‌پردازیم. مباحث از صفر و به زبانی ساده و کاربردی بیان می‌شوند و برای قسمت‌هایی که لازم است در محیط نرم‌افزاری اجرا شوند از پایتون استفاده می‌شود.
دوره کارگاه تئوری و عملی آمار و احتمالات برای علم داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط فاطمه درزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه تئوری و عملی آمار و احتمالات برای علم داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی